خانهاخبار
گیم سنتر گوگل پلی برای اندرویدی‌ها در راه است

گیم سنتر گوگل پلی برای اندرویدی‌ها در راه است

اندرویدی‌ها می‌توانند از این پس با یکدیگر در Google Play Game مبارزه کنند
۱۳۹۲/۲/۲۲

چند روز قبل خبرهایی رسیده بود مبنی بر اینکه گوگل در مراسم I/O یک سرویس جدید را معرفی خواهد کرد.

 

به گزارش امروز وبسایت AndroidPolice یک Apk دریافت کرده که نام آن Google Play Games است، این سرویس مانند همان Game Center در iOS است.

 

این سرویس از قابلیت مسابقه همزمان و نوبت به نوبت چند نفری، چت کردن در طول مسابقه، دعوت کردن افراد به بازی، جدول رده بندی و... پشتیبانی خواهد کرد.

 

image

 

image

 

در این سرویس جدید برای کاربر امکان دریافت ناتیفیکیشن وجود دارد، اما این ناتیفیکیشن توسط گوگل پلاس کنترل خواهد شد و تنها افرادی که در حلقه های گوگل پلاس شما هستند می‌توانند این درخواست‌های بازی را برای شما ارسال کنند، بنابراین لازم نیست تا نگران مزاحمت افرادی که نمی شناسید باشد.

 

همچنین از این پس هر بازی که از این سرویس پشتیبانی کند بر روی آیکون خود یک لوگو از این سرویس خواهد داشت، مانند گیم سنتر اپل که در هر بازی که از این سیستم پشتیبانی کند در صفحه اپ استور یک آیکون از این سرویس گیم سنتر دارد.

 

image

 

image

 

منبع: Android Police

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۲/۲۳
ناف گوگل رو با تقليد بريدن ! بازهم تقليد از اپل اپل آيتيونز و اپ استور داشت در حالي كه گوگل اندرويد ماركت داشت و تا ديد مثل اپل فروشگاه فيلم و موسيقي نداره پريد گوگل پلي رو راه انداخت حالا هم كه ديده اپل گيم سنتر داره پاشده دوباره تقليد كنه !

مهمان

۱۳۹۲/۲/۲۲
هه هه ،تازه يادشون افتاده كه سيستم عامل اسباب بازيشون اي يه گزينه روكم داشت،يادتون رفته بوداينوازرواپل كپي كنين نه!!!!!((Ali-HP))

مهمان

۱۳۹۲/۲/۲۲
واقعن اندروید یه چیزی مثه گیم سنتر اپل رو کم داشت اینجوری بازی ها یه نظمی میگیرن هیجانشم بیشتر میشه اگه اچیومنت هم داشته باشه

مهمان

۱۳۹۲/۲/۲۲
کدامیك از گزینه های زیر صحیح می باشد؟ [اپل سونی جی ال ایکس✓ سامسونگ] ღღذوالفقاریღღ

مهمان

۱۳۹۲/۲/۲۲
و باز هم تقلید از ios