خانهاخبار
اپل پتنت جدیدی را به نام خود به ثبت رسانده که ارتباط گوشی با شما را چندین برابر خواهد کرد

اپل پتنت جدیدی را به نام خود به ثبت رسانده که ارتباط گوشی با شما را چندین برابر خواهد کرد

در این پتنت جدید آیفون می تواند خودش تمام کارها را مانند عدم پاسخگویی و ... انجام دهد.
۱۳۹۲/۲/۱۱

اپل به تازگی پتنت جدیدی را به نام خود به ثبت رسانده که ارتباط گوشی با شما را چندین برابر می‌کند. شاید کمی گیج کننده باشد اما اگردر ادامه خبر با همراه باشید  بیشتر متوجه موضوع خواهید شد.

 

به گزارش با این پتنت آیفون از جی پی اس و شتاب دهنده‌های گوشی استفاده خواهد کرد تا متوجه شود که شما کجا هستید و چه کاری انجام می‌دهید.

 

برای مثال شما تصور کنید در حال رانندگی هستید و شخصی با شما تماس می‌گیرد، گوشی با استفاده از جی پی اس تشخیص می‌دهد که شما با سرعت بالا در یک بزرگراه در حال رانندگی هستید بنابراین گوشی به طور خودکار برای تماس گیرنده یک پیام کوتاه ارسال می کند که به آن هشدار دهد شما در حال رانندگی هستید و بهترین راه ارتباطی با شما در حال حاضر فرستادن پیامک است.

 

image

 

همچنین شما می‌توانید قوانینی تنظیم کنید که گوشی به آن‌ها عمل کند به طور مثال در سینما به تماس شما پاسخ داده نشود، این پتنت می‌تواند بسیار کارآمد باشد به خصوص اینکه اپل می‌تواند از سیری نیز در این مورد کمک بگیرد.

 

منبع: techradar

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (46 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۲/۱۴
الان اپل از اون 8 هسته ای های سامسونگ قوی تره.دوربین های 13 واقعی نیستند اما دوربین های اپل کیفیتش از بقیه بهتره.خیلی ها با اندازه ی 5 اینچ یا بالاتر راحت نیستند و با وجود همه ی این چیزهایی که گفتید همچنان اپل مشتری های زیادی داره و کیفیتش از خیلی جهات بالاتره از بقیه. من طرفداری هیچ کدوم رو نمی کنم ولی بیاین واقع بین باشیم

مهمان

۱۳۹۲/۲/۱۴
دنیا فقط ابل .اقا یه راهنمایی سامسونگ مضخرفه دلش خوشه لنگ دمبایی تولید میکنه

مهمان

۱۳۹۲/۲/۱۴
apple is latest number

مهمان

۱۳۹۲/۲/۱۳
من خودم طرفدار اپل بودم ولی این همه نواوریش چه فایده وقتی سامسونگ با معرفی غول های خودش ( اس 4 و به زودی نوت 3 ) تمام چشم ها رو به خودش خیره می کنه جایی که سامسونگ دم از 8 هسته ای ها می زنه اپل هنوز هم که هنوزه به 4 هسته های بازار نرسیده جایی که رزولوشن فول اچ دی معرفی شده و حداقل صفحات سوپر فون ها 5 اینچی هستش و یا جایی که دوربین ها موبایل مرز 13 مگاپیکسل رو درنوردیدند و خبر از 18 و 20 مگاپیکسلی ها میدن اپل چه حرفی " حـــــــالا " برای گفتن داره اپل 2 الی 3 سال قبل اپل بود منم امیدوارم به اون ها برسه و اونهارم پشت سر بزاره ... و این چه رویای قشنگیست کـــــــه به زودی زود به واقعیت نخواهد پیوست ... ( شاید اگر استیو زنده بود این رویا یک رویا نبود ) سپهر از تالش

مهمان

۱۳۹۲/۲/۱۳
بعد از 1 سال استفاده از 4S اپل از چشم افتاد. چون بدون هیچ دلیلی وای فایش از کار افتاد. و هیچ وقت هم درست نمیشه.