خانهاخبار
سامسونگ گزارش مالی سه ماهه اول 2013 را منتشر کرد

سامسونگ گزارش مالی سه ماهه اول 2013 را منتشر کرد

باز هم سود بسیار زیادی نصیب سامسونگ شده است.
۱۳۹۲/۲/۶

بعد از اینکه اپل گزارش مالی خود برای سه ماهه اول سال 2013 را منتشر کرد و دیدیم که اپل در این سه ماهه توانسته چه سود سرشاری را کسب کند، امروز سامسونگ گزارش مالی سه ماهه اول 2013 خود را منتشر کرد.

 

به گزارش سامسونگ 47.6 میلیارد دلار درآمد داشته است که از این میزان درآمد، سود خالصی که نصیب سامسونگ شده رقم عجیب 6.45 میلیارد دلار بوده است، سود عملیاتی سامسونگ نیز رقم 7.9 میلیارد دلار بوده که این میزان 50 درصد از سه ماهه اول سال 2012 بیشتر بوده است.

 

image

 

تمام این‌ها در حالی است که سامسونگ هنوز پرچمدار جدید خود یعنی گلکسی اس 4 را ارائه نکرده است و باید منتظر باشیم تا ببینیم که با ارائه این پرچمدار جدید در سه ماهه دوم سامسونگ چه سودی را کسب می‌کند.

 

منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (17 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۲/۱۲
سامسونگ با سود 3 ماهه اول 2013 میتونه کل سهام نوکیا رو بخره.... عجب قدرتی

مهمان

۱۳۹۲/۲/۸
چرا ایران نباید نباشه چرا!فقط باید خریدار باشیم

مهمان

۱۳۹۲/۲/۸
تو ادامه حرف این عزیز دلیلی باشه که من خدمت همه عرض میکنم... دلیل اصلی که ما سر هم دیگه کلاه میزاریم خلاصه بگم میخوایم زرنگ بازی در بیارن x-( این هست که ما عرق ملی مون پایین هست و از هم دیگه یه جورایی کینه داریم که ریشه در فرهنگ اشتباه ما(خودمانی بودنمان) و نبود رابطه خارجه با کشورهای صنعتی و متمدن هست که باعث شده تصویری از دنیای بیرون درما باشه که از خودمون بدمون بیاد!

مهمان

۱۳۹۲/۲/۸
تا زمانی که ایرانیها به فکر دزدی و اختلاص و کلاه گذاشتن سر همدیگن، باید تو خواب یه همچین اعتبار و سود و سرمایه هایی باشن،apple -samsung یا هر برند مطرح دیگه ایی یه اعتبار جهانی واسه کشورشه، درآمدشون میره تو نظام اقتصادی همون کشور حالا ما چی ...........

مهمان

۱۳۹۲/۲/۷
چه بی اندازه میخوامت سامی جون!