خانهاخبار
خبرهای جدید از صفحه نمایش گلکسی نوت 3

خبرهای جدید از صفحه نمایش گلکسی نوت 3

این صفحه نمایش قرار است از جنس پلاستیک باشد.
۱۳۹۲/۲/۲

بعد از معرفی گلکسی اس 4، شایعات در مورد این گوشی به پایان رسید، اما اکنون شایعات در مورد یک محصول دیگر داغ است، آن محصول که اکنون همه از آن صحبت می‌کنند گلکسی نوت 3 است.

 

به گزارش امروز SamMobile اخباری جدید را از این فبلت منتشر کرده است، این شایعه وجود داشت که سامسونگ برای این فبلت صفحه نمایش 6 اینچی به کار خواهد برد اما اکنون این وبسایت می‌گوید که این صفحه نمایش اولین صفحه نمایش OLED است که از جنس پلاستیک ساخته شده است.

 

ساخت صفحه نمایش OLED از جنس پلاستیک باعث خواهد شد که سامسونگ این امکان را داشته باشد تا گوشی باریک‌تر و سبک‌تری بسازد.

 

image

 

همچنین در این گزارش ذکر شده که به لطف اینکه این صفحه از جنس پلاستیک خواهد بود ضخامت نوت 3 به 8 میلیمتر خواهد رسید، نوت 2 در حال حاضر ضخامتی برابر 9.4 میلیمتر دارد. از دیگر محاسنی که این موضوع برای گوشی به ارمغان خواهد آورد امکان تعبیه یک باتری بزرگ‌تر با ظرفیت بیشتر در این گوشی است.

 

اما مهمترین خصوصیتی که این صفحه می‌تواند برای این گوشی به همراه داشته یاشد این است که این نوع از صفحات به نام "نشکن" نامیده می‌شوند.

 

همچنین منابع غیر معتبر می‌گویند که سامسونگ قصد دارد این گوشی را در نمایشگاه IFA 2013 که در فاصله زمانی 15 شهریور الی 22 شهریور برگزار می‌شود معرفی کند.

 

منبع: SamMobile

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (25 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۲/۱۱
بدنه پلاستیکی کم بود صفحه نمایش پلاستیکی هم اضافه شد. خدا رحم کنه;-)

مهمان

۱۳۹۲/۲/۵
htc دیگه واقعا داره نفسای آخرو می کشه کیفیت بد قطعات داره بیداد می کنه من خودم و چنتا فامیلامو htc داریم همه مشکل داریم باهاش مشکل آنتن / وایرلس / لمس / خاموش شدن خود به خود . اینا چیزایی هست که تو این مدت از این برند مثلا معروف دیدیم . به نظر من htc فعلا داره پول اسمشو میخوره که اونم دیگه آخراشه .من که دیگه سمت این برند الکی نمیرم به نظر من فعلا بهترین و پر فروش ترین گوشی انروید samsung هست و بس

مهمان

۱۳۹۲/۲/۴
بازم پلاستیک ؟؟؟ احتمالا سی پی یوش هم بعدا پلاستیکی میشه .

مهمان

۱۳۹۲/۲/۳
سامسونگ گندش رو درآورد. دیگه ترکوند . وجدانا چند قدم از بقیه جلوتره

مهمان

۱۳۹۲/۲/۳
this is the end ......this is the end خداییش این دیگه آخرشه