خانهاخبار
پیش بینی فروش 10 میلیون گلکسی اس 4 در ماه اول ارائه

پیش بینی فروش 10 میلیون گلکسی اس 4 در ماه اول ارائه

سامسونگ قصد دارد با فروش خوب گلکسی اس 4 یک رکورد را به ثبت برساند.
۱۳۹۲/۱/۳۱

به ارائه گلکسی اس 4 بسیار نزدیک شده‌ایم و با این نزدیک شدن گمانه زنی‌های زیادی در مورد میزان فروشی که این سوپرفون خواهد داشت روبرو هستیم.

 

به گزارش در تازه‌ترین پیش بینی که توسط تامین کنندگان قطعات این گوشی انجام شده انتظار بر این است که در ماه اول 10 میلیون از این گوشی به فروش برسد و در سه ماهه دوم 2013 شاهد فروش 30 میلیون از این گوشی خواهیم بود.

 

image

 

برای بسیاری از کمپانی‌ها مشکلی در زمینه فراهم کردن میزان اولیه گوشی‌های خود وجود ندارد زیرا هیچ کدام با این حجم از سفارش روبرو نخواهند بود، اما برای سامسونگ که قصد دارد در زمینه فروش خود یک رکورد را به ثبت برساند فراهم کردن این تعداد گوشی بسیار مهم است و نیاز به تامیی کنندگان بسیار قدرتمندی دارد.

 

بر خلاف اچ تی سی که در تامین یک قطعه از دوربین به مشکل برخورد، سامسونگ اعلام کرده که در این باره هیچ مشکلی وجود ندارد و به راحتی تمام قطعات را تامین خواهد کرد، همچنین گفته می‌شود که سامسونگ احتمال دارد با افزایش تنش‌ها بین دو کره کارخانه‌های تامینن کننده قطعات خود را به چین و ویتنام منتقل کند.

 

منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (38 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۲/۲
Faghat Samsung apple boro jameshkon age Vaghean mikhain ye sare pozi be tarafdaraye apple bezanin delam mikhad bishtar tar az500 ray bedin az gsm bekhater sait khobeton mochakeram

مهمان

۱۳۹۲/۲/۱
دوستان عزیز پولاتونو دور نریزید اگه میخواهید گوشی بخرید یا آیفون یا ایکسپریا زد سونی بخدا سامسونگ نه کلاس داره طراحی خیلی ضایع و اینکه کیفیت تصویر و صفحه اصلا به پای سونی زد نمیرسه درضمن اینکه طراحی سونی زد عالیه

مهمان

۱۳۹۲/۲/۱
one x mikhore ino . samsong moft geroone

مهمان

۱۳۹۲/۲/۱
تعظيم ميكني براي پلاستيك؟!!!!ببين تبليغات چقدر تاثيرداره ،از١٠تومن درآمدت٩تومنش رو تبليغ كن نتيجه ي خوبي ميگيري

مهمان

۱۳۹۲/۲/۱
به افتخار سامسونگ love