خانهاخبار
یاهو به دنبال کوتاه کردن دست گوگل از آیفون اپل

یاهو به دنبال کوتاه کردن دست گوگل از آیفون اپل

یاهو و اپل در حال گفتگو برای افزایش سطح روابط هستند که باعث خواهد شد تکیه آیفون بر یاهو بیشتر شود.
۱۳۹۲/۱/۲۲

گفته می‌شود که اپل و یاهو در حال مذاکره برای افزایش فزایش سطح همکاری‌ها بر روی آیفون با یکدیگر هستند.

 

به گزارش وال استریت ژورنال اشاره کرده که اگرچه این همکاری شاید به این زودی اتفاق نیافتد اما هر دو کمپانی مشتاق هستند تا همکاری بیشتری با یکدیگر انجام دهند. همانطور که می‌دانید اپل در حال حاضر از اطلاعات بخش آب و هوا و اطلاعات بورس یاهو در گوشی آیفون خود به عنوان منبع اصلی استفاده می‌کند. به علاوه در سیری نیز اپل از اطلاعات سرورهای یاهو برای پاسخگویی به سوالات کاربران در مورد نتایج مسابقات ورزشی بهره می‌برد.

 

image

 

گزارش اشاره می‌کند که یاهو قصد دارد پیشنهادهای بیشتری برای اپل در قسمت جستجوها بدهد تا هر چه بیشتر بتواند تکیه اپل بر گوگل را کم کند. گرچه به نظر نمی‌آید در قسمت جستجوهای اینترنتی یاهو بتواند گوگل را کنار بزند و اپل را راضی به کنار گذاشتن گوگل کند.

 

دو کمپانی در حال حاضر مشغول گفتگو برای توافق‌هایی هستند که باعث می‌شود اپل از اطلاعات سرورهای یاهو مانند قسمت اخبار استفاده کند و همچنین در منابع سیری، بیشتر از اطلاعات یاهو کمک گرفته شود.

 

وال استریت ژورنال می‌گوید با اینکه اپل تصمیم گرفت نقشه گوگل و بعضی برنامه‌های مخصوص دیگر گوگل را از پایه سیستم عامل خود حذف کند، اما باید به این نکته دقت شود که گوگل در حال حاضر بزرگترین و بهترین موتور جستجو را دارد و اپل اگر بخواهد هم نمی‌تواند به همین راحتی گوگل را از قسمت موتور جستجوگر اصلی خود حذف کند.

 

منبع: وال استریت ژورنال

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱/۲۴
اپل، دستی رو که نمیتونی گاز بگیری، ببوس! وگرنه صورتت رو با سیلی نوازش میده !! تو نمیتونی با گوگل در بیافتی، در این حد نیستی.

مهمان

۱۳۹۲/۱/۲۳
kamellan hagh ba google ast

مهمان

۱۳۹۲/۱/۲۲
جالبه ممنون .

مهمان

۱۳۹۲/۱/۲۲
درود بر گوگل , مرگ بر اپل.

مهمان

۱۳۹۲/۱/۲۲
این شیاطین دارن نقشه می کشن جی ال ایکس رو بایکوت کنن، کوتاه نمودن دست گوگل هم بهانه س. [ذوالفقاری]