خانهاخبار
گوگل به دنبال خرید اپلیکیشن WhatsApp + دانلود برای تمام گوشی‌ها

گوگل به دنبال خرید اپلیکیشن WhatsApp + دانلود برای تمام گوشی‌ها

گوگل می‌خواهد WhatsApp را با قیمت 1 میلیارد دلار خریداری کند.
۱۳۹۲/۱/۱۹

حتما شما هم تا کنون نام اپلیکیشن معروف WhatsApp  را شنیده‌اید، این اپلیکیشن از آن دست اپلیکیشن‌هایی است که به علت ویژگی‌های جذاب خود در بین طرفداران چت و پیامکی بسیار معروف شده است.

 

به گزارش اکنون گوگل چشم به این اپلیکیشن دوخته است. منابع آگاه می‌گویند که گوگل قصد خرید این اپلیکیشن را با قیمتی در حدود 1 میلیارد دلار دارد. گفته می‌شود که گفتگئ بین گوگل و سازندگان این اپلیکیشن شروع شده است. در خبرها همچنین آمده بود که گوگل قصد ساخت یک اپلیکیشن مربوط به چت و گفتگو را با نام Babble دارد که در تمام سیستم عامل‌ها نصب شود، به همنی خاطر اینکه گوگل بخواهد یک مسنجری با این حجم از مخاطبان با نام WhatsApp  را خریداری کند دور از انتظار نبود.

 

برنامه WhatsApp  ترافیک بسیار بالایی دارد، روزانه 18 میلیارد پیام از طریق این برنامه فرستاده می‌شود بنابراین طراحان این برنامه به خوبی می‌دانند که چگونه ترافیک‌های بالا را پشتیبانی کنند که این بسیار برای گوگل مفید است.

 

image

 

اگر تا کنون با این برنامه کار نکرده‌اید و یا آن را داشته‌اید و بروز نکرده‌اید، می‌توانید آخرین نسخه این برنامه را برای اندروید و iOS و Nokia S60 3rd edition, 5th edition, Symbian^3, Symbian Anna, Symbian Belle از لینک‌ زیر دانلود کنید.

 

دانلود برنامه

 

منبع:  appleinsider

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱/۱۹
برنامه درست شده

مهمان

۱۳۹۲/۱/۱۹
دقیقا از دیروز شروع کرد به کار خودم دارم استفاده میکنم

مهمان

۱۳۹۲/۱/۱۹
از دیروز درست شده...

مهمان

۱۳۹۲/۱/۱۹
اتفاقآ دلیلش معلومه . به همون دلیل کار نکردن وایبر

مهمان

۱۳۹۲/۱/۱۹
1 bilion نه 1 million