خانهاخبار
ویدئویی از طرحی مفهومی از iOS7

ویدئویی از طرحی مفهومی از iOS7

یک ویدئویی از طرح مفهومی نسل جدید iOS با نام iOS7 که کاربر پسند تر است منتشر شده است.
۱۳۹۲/۱/۱۷

اپل همیشه با ارائه نسخه‌های جدید از iOS یک تحول را در گوشی‌های خود به وجود می‌آورد و به نوعی یک سیستم عامل جدید ارائه می‌دهد، با معرفی iOS 6 همه بر سر این موضوع که در قسمت ناتیفیکیشن‌ها و بعضی از قسمت‌های اصلی اپل به خوبی عمل نکرده از اپل ناراضی بودند.

 

به گزارش خبرها می‌گویند که اپل در iOS 7 به دنبال جبران گذشته است و تغییرات بسیار خوب و زیادی را در این سیستم عامل به وجود خواهد آورد که باعث می‌شوند این سیستم عامل محبوب، محبوب‌تر از گذشته شود.

 

image

 

image

 

image

 

با اینکه دقیقاً هنوز مشخص نیست که اپل قصد دارد چه ویژگی‌های جدیدی را به این سیستم عامل اضافه کنند، اما بعضی از طرفداران دو آتشه این کمپانی طرح‌هایی مفهومی از این ویژگی‌های جدید را کاربران دوست دارند به iOS اضافه شود را در یک فیلم ویدئویی تهیه کردند.

 

شما می‌توانید این ویدئو را از لینک زیر دانلود و مشاهده کنید و نظر خود را در مورد آن بگویید.

 

دانلود ویدئو

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (25 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱/۱۹
جدا متاسفم برای این کامنت گذاشتن ها.اخه شما طرفداره اپل که امدی اینجا داری شعار میدی اگه به حرف خودت معتقد بودی اخرش به طرفدارای برترین برند جهان سامسونگ توهین نمیکردی.خوبه همیشه تا خبر سامسونگ میاد طرفدارای اپل هستن که مثل عقده ای ها میریزن اونجا و توهین میکنند بعد شما داری به طرفدارای محترم سامسونگ توهین میکنید؟؟همه میدونن که طرفدارای اپل چقدر عقده ای هستن و تازه به دوران رسیده هستن و چون از سامسونگ کم اوردن و همیشه شکست خوردن عقده تو وجودشون به وجود امده که به سامسونگ همیشه توهین کنند.پس برو خودتو اصلاح بکن.این خبر هم داره کامل دزدی و کپی اپل از گوگل و سامسونگ رو نشون میده

مهمان

۱۳۹۲/۱/۱۸
android از ios بهتره.اینم ثابت شده و همه هم میدونن.

مهمان

۱۳۹۲/۱/۱۸
سلام به اپليا اقايى كه ميگى به اندرويد نميرسه چرت و پرت ننويس ios خيلى سبك تر از اندرويد هست من ايفون 5 دارم خيلى راضيم از همه گوشي ها هم بهتره منتظر 5s هستم(رحمان عاشق امينم)

مهمان

۱۳۹۲/۱/۱۸
بهترين نوع گوشي وبهترين برند رو اعلام ميکنم apple iphone

مهمان

۱۳۹۲/۱/۱۸
واقعا متاسفم برای طرفداران سامسونگ که انقدر توهین میکنند . اونوقت میگن اپلی ها بی ادبند . یه دفعه آیفون یا آیپد رو بگیر تو دستات بعد باهاش کار کن . خودت میفهمی که این سیستم عامل چه شاهکاریه . خوداییش اپل یه چیز دیگست