خانهاخبار
شماره چهارم کالایاب جامع موبایل منتشر شد

شماره چهارم کالایاب جامع موبایل منتشر شد

۱۳۹۱/۱۲/۲۶

کالایاب جامع موبایل نشریه‌ای تخصصی در زمینه تلفن همراه، تبلت و لوازم جانبی مرتبط با آن‌ها است و راهنمایی کامل برای کاربرانی خواهد بود که قصد یک خرید حرفه‌ای را دارند. امروزه در دنیای دیجیتال خرید ابزارچه‌های مختلف شکل حرفه‌ای تری به خود گرفته و کاربران دوست دارند از مزایا، معایب یا ناگفته‌های یک مدل خاص قبل از خرید آن آگاهی داشته باشند. در این راستا کالایاب جامع موبایل سعی دارد تا با نگاهی موشکافانه هر یک از تلفن‌های همراه یا تبلت‌های بازار را مورد بررسی قرار داده و اطلاعات دسته بندی شده را برای یک خرید بدون نقص در اختیار خوانندگان محترم قرار دهد. در زیر به بخشی از مهمترین سر فصل‌های کالایاب جامع موبایل نگاهی می‌اندازیم:

 

کالایاب جامع موبایل در یک نگاه

 

·        بررسی‌های تخصصی:

 

تلفن‌ها و تبلت‌های بازار در 7 بخش مختلف شامل «سیستم‌عامل و پردازنده»، «پخش کننده چند رسنه‌ای»، «صفحه نمایش»، «برنامه و بازی»، «دوربین»، «امکانات ارتباطی» و «باتری» مورد بررسی قرار گرفته‌اند و چکیده تجربیات کارشناسان گروه جی‌اس‌ام تقدیم خوانندگام محترم گردیده است.

 

·        نمونه عکس دوربین:

 

برای درک دقیق‌تر کاربران از کیفیت واقعی دوربین تلفن‌های همراه یا تبلت‌ها، نمونه عکس ثبت شده با دوربین در شرایط یکسان به همراه بزرگنمایی درج شده تا معیاری برای مقایسه وجود داشته باشد.

 

·        سایز واقعی برای تمامی محصولات:

 

به دلیل ابعاد بزرگ مجله و کیفیت بالای چاپ امکان به تصویر کشیدن ابعاد واقعی تمامی گوشی‌ها و حتی تبلت‌ها فراهم شده است بدین ترتیب کاربران محترم می‌توانند پیش از خرید درک دقیق‌تری از مدل مورد نظر خود داشته باشند.

 

·        نظر وب سایت‌های معتبر:

 

نظر وب سایت‌های معتبر بازگو کننده نظر کارشناسان خبره دنیای همراه در مورد یک مدل خاص است که می‌تواند معیاری جهانی برای ارزیابی عملکرد آن ابزارچه باشد.

 

·        نظر کالایاب:

 

دیدگاه کارشناسان ما و به نوعی کلام آخر در مورد برجسته‌ترین ویژگی‌های یک ابزارچه است و به زبان ساده می‌توان آن را یک نتیجه‌ گیری نهایی به حساب آورد که از متن بررسی‌های فنی بر گرفته شده است.

 

·        نظر خوانندگان:

 

در این بخش گزیده‌ای از نظرات کاربران به اشتراک گذاشته شده تا خوانندگان محترم از تجربیات افرادی که مالک یک مدل خاص هستند یا به نوعی فرصت کار با آن را داشته‌اند، استفاده کنند.   

·        مدل‌های رقیب:

 

برای هر یک از محصولات 3 مدل از نزدیک‌ترین رقبا در کلاس مشابه آورده شده تا خوانندگان محترم انتخاب‌های دیگر در بازه قیمتی مورد نظر از سایر برندها را نیز پیش روی داشته باشند.

 

·        جداول مشخصات فنی کامل:

 

جداول مشخصات فنی در 11 بخش اصلی و 39 زیر بخش به تنهایی اطلاعات جامعی را در یک نگاه ارائه خواهند داد.

 

·        نمودارهای نوسان قیمت:

 

نمودارهای نوسان قیمت نشان دهنده روند تغییرات بهای یک محصول خاص از ابتدای ورود آن به بازار داخلی است که می‌تواند راهکاری مناسب برای تشخیص بهترین زمان خرید باشد.

 

·        قیمت و تحلیل بازار:

 

قیمت هر یک از مدل‌ها در 2 بخش گارانتی اصلی و فاقد گارانتی درج شده است علاوه بر این وضعیت بازار مورد بررسی قرار گرفته و تیپ‌های مختلف از نظر رنگ بندی و حافظه‌های داخلی گوناگون نیز در همین بخش تفکیک می‌شوند.

 

·        جوایز و رکوردها:

 

برخی از گوشی‌ها و تبلت‌های بازار موفق به دریافت عناوین برتر و جوایز مختلف از سوی مراجع معتبر در دنیای همراه شده‌اند که ذکر این رکوردها در قالب پنجره‌های کوچک می تواند باز‌گو کننده دیدگاه‌های فنی بازار جهانی نسبت به آن محصول خاص باشند. 

 

·        مزایا و معایب:

 

مهمترین نقاط قوت یا ضعف در پنجره‌ای مجزا برای محصولات شاخص بازار درج شده است که می‌تواند معیاری برای مقایسه با نزدیک‌ترین رقبای آن در کلاس مشابه باشد و در یک نگاه کلی به بسیاری از سوالات کاربران محترم  پاسخ خواهد داد.

 

·        محتویات جعبه فروش:

 

بخش محتویات جعبه بیان کننده لوزام جانبی استاندارد موجود در جعبه فروش است بدین ترتیب کاربران قبل از خرید و بدون نیاز به باز کردن جعبه یک محصول خاص، از سخت‌افزارهای جانبی آن مطلع خواهند بود.

 

شما می‌توانید کالایاب جامع موبایل را با قیمت 13000 تومان حاوی 216 صفحه و بررسی 111 محصول بازار، به عنوان جامع ترین منبع اطلاعاتی موبایل ایران، از کیوسک‌های معتبر مطبوعاتی سراسر کشور تهیه کنید.

 

image

 

خرید مجله

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (24 نظر)

mmaahhaann

۱۳۹۲/۴/۱۱
مجله کاملی است ولی زیادی گرونه. اگه میشود به جای کاغذ های روغنی از کاغذ های معمولی استفاده کنید تا قیمتش هم ارزون تر شه.

مهمان

۱۳۹۲/۴/۱
لطفا اگه کسی میدونه شماره جدیدش کی منتشر میکنه جواب بده واقعا لازم دارم شماره جدیدشو.منتظرجواب همه دوستان هستم.کسی میدونه هر چندماه یه بار منتشر میشه؟؟؟

مهمان

۱۳۹۲/۳/۱۹
خیلی ارزونه با تشکر

مهمان

۱۳۹۲/۲/۲۴
خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی گرونهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

مهمان

۱۳۹۲/۲/۲۰
13000 تومن !!!!!!!!!!! چه خبره خیلی گرونه بابا