خانهاخبار
Xperia Z وارد بازار ایران شد+قیمت

Xperia Z وارد بازار ایران شد+قیمت

۱۳۹۱/۱۲/۱۱

بالاخره گوشی زیبا و پرطرفدار Xperia Z  وارد بازار ایران شد، این گوشی طی چند روز اخیر به بازار کشورمان راه پیدا کرده است و قیمتی که در حال حاضر برای آن در بازار تعیین شده در حدود 2.800.000 تا 2.900.000 هزار تومان است.

 

image

 

توجه داشته باشید که این گوشی در حال حاضر بدون گارانتی وارد بازار شده است. در حدود 1 ماه پیش و همزمان با معرفی این گوشی توسط سونی، یک بررسی اولیه از این گوشی را برای شما آماده و در سایت قرار داد که از اینجا می‌توانید آن بررسی را مشاهده کنید. اما اکنون این گوشی در دست کارشناسان است و در حال آزمایش آن هستند به زودی یک بررسی جامع و کامل برای شما آماده خواهیم کرد که بتوانید از تمام جزئیات این گوشی و به نوعی زیر و بم آن آگاه شوید، پس با ما همراه باشید.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (160 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۳/۱۷
این گوشی بهترین گوشی دنیایه چون خودم یکیشو دارم این حرفومیزنم

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۲۹
دوستان بجاي اينكه ٢مليون بيشتر بريزين به پاي يه گوشي مسخره اندرويد يه اپل 4sيا5بگيريد كه ديگه هيچ گوشي حريف اون نميشه از نظر باتري،دوربين،سرعت بيش از حد،بعد هم ابهت اپل اينكه يه گوشي امريكايي هست نه چيني!!!

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۱۶
باسلام به دوستان کسایی که میگن زاویه دید نداره حرف الکی میزنند تنها گوشی که میشه زیر نوره خورشید بدون هیچ مشکلی باهاش کارکرد فقط وفقط سونیه هر کی سامسونگ سامسونگ میکنه یا با گوشیش به غیر از سونی که به قول خودش پرچم داره خدایی اگه جراتشوداره بره زیره نوره خورشید باهاش فقط یه ساعت کاراگه تونست ببینه و بتونه باهاش کار کنه والبته طبق تست هایی که انجام شده اگه سالم موند بعد بگه گوشیم پرچم داره وشاخه فعلا بهترین تبلت ها ساخت سونیست وبهترین گوشی ها با بهترین قیمت ها.

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۱۵
خدایی اش گوشی بیشتر از 2 میلیون خیلی مسخره است! حالا اونایی که دارن نوش جونشون بخرن، ولی وقتی میشه با 1 و خورده ای یک دستگاه گرفت (مثلا" SL ) و تقریبا" همون کارایی رو کرد که با این میشه کرد آدم چرا این همه پول بده؟

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۱۴
جدی اینقدر این گوشی مشکل داره؟؟عمرا بخرمش