خانهاخبار
امروز HTC تبلت با سیستم عامل اوبونتو معرفی خواهد کرد؟

امروز HTC تبلت با سیستم عامل اوبونتو معرفی خواهد کرد؟

اوبونتو در صفحه وبسایت خود یک صفحه مخصوص معرفی نسخه تبلت را قرار داده است.
۱۳۹۱/۱۲/۱

در خبرها گفتیم که کمپانی Canonical  قصد دارد سیستم عامل اوبونتو را بر روی گوشی‌های موبایل ارائه کند و اولین گوشی‌هایی که این سیستم عامل را تجربه خواهند کرد گلکسی نکسوس و نکسوس 4 خواهند بود. اما همه چیز به همین جا ختم نمی‌شود.

 

به گزارش کمپانی Canonical  در صفحه وبسایت خود یک نسخه بهبود یافته از این سیستم عامل را برای تبلت‌ها معرفی کرده است. در این صفحه یک زمان سنج قرار گرفته که به صورت معکوس در حال شماره انداختن است که نشان می‌دهد امروز Canonical  این نسخه را معرفی خواهد کرد.

 

image

 

اما نکته اینجاست که امروز و تا حدود 8 ساعت دیگر مراسم اچ تی سی برگزار خواهد شد و این زمان سنج در وبسایت ubuntu نیز 8 ساعت تا زمان معرفی نسخه تبلت ubuntu را نشان می‌دهد. بنابراین احتمال اینکه امروز شاهد معرفی تبلت HTC با سیستم عامل اوبونتو باشیم وجود دارد.

 

فقط کافی است 8 ساعت دیگر صبر کنیم تا ببینیم این موضوع صحت خواهد داشت یا خیر؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (33 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۲
اچ تی سی برند دوس داشتنی بود ولی دیگه داره نفس های اخرشو میکشه.میدونم شما طرفدارای اچ تی سی اشک تو چشاتون جمع شده ولی دیگه باید با برندتون خداحافظی کنید.

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۲
ابروی اچ تی سی با این گوشی جدیدش رفت.تسلیت میگم به طرفدارای عقده ای اچ تی سی

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۲
اچ تی سی شکست سنگینی رو خورد...سال 2013 سال نابودی اچ تی سی هست..ورشکست خواهد شد..اخر سال به حرفم میرسی..دنیا فقط داره رو سامسونگ و اپل میچرخه.این دو برند در ظاهر دشمن هستن ولی در باطن با برنامه هاشون دنیارو گرفتن .اچ تی سی بهتره بره دوچرخشو بزنه.اچ تی سی رو چه به گوشی زدن؟؟؟؟

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۲
من گوشی جدید اچ تی سی رو به طرفداراش تسلیت میگم:))خیلی گوشی داغونی رو معرفی کرد!!میدونم از دیشب تاحالا نخوابیدید و اعصابتون خورد هست هست ولی دیگه باید واقعیت رو بپذیرید که اچ تی سی دیگه بای بای

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۱
اچ تی سی امروز دنیای دوربینهای اسمارت فون با دوربین مالتی پیکسل عوض کرد. یه جورایی میشه گفت نو آوری کرد. در ضمن این دوربین بسیار با کیفیت هستش