خانهاخبار
بروزرسانی 4.1 برای گلکسی اس 2 ارائه شد

بروزرسانی 4.1 برای گلکسی اس 2 ارائه شد

این بروزرسانی ابتدا در کشور اسپانیا ارائه شده است.
۱۳۹۱/۱۱/۴

چند وقت پیش بود که اعلام کردیم سامسونگ گفته به زودی نسخه آبنبات ژله‌ای 4.1 برای گلکسی اس 2 را ارائه می‌کند.

 

به گزارش اکنون ارائه این بروزرسانی شروع شده است و اولین کشوری که این بروزرسانی را دریافت کرده است اسپانیا است و کشورهای دیگر نیز بزودی این بروزرسانی را دریافت خواهند کرد.

 

این بروزرسانی برای نسخه جهانی این گوشی با کد I9100 ارائه می‌شود، اما بهبودهایی که با این بروزرسانی ایجاد می‌شوند یکی ظاهری جدیدی است که برای منوهای گوشی به ارمغان می‌آورد و آن را شبیه به گلکسی اس 3 و یا گلکسی نوت 2 می‌کند.

 

مورد دیگر روان شدن بیشتر کار دستگاه با کمک پروژه کره‌ای گوگل است که برای گوشی به همراه آورده می‌شود. علاوه بر این‌ها امکانات جالب گلکسی اس 3 مانند Direct Call, Smart Stay ,Pop-up Play و سوئیچ‌هایی جدید محدوده اخطارها و بهبودهایی در دوربین گوشی به آن اضافه خواهد شد.

 

این بروزرسانی تنها از طریق رایانه با کمک برنامه Kies سامسونگ ارائه می‌شود و اگر هنوز برای گوشی شما ارائه نشده منتظر باشید تا این بروزرسانی برای منطقه شما نیز ارائه شود.

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

منبع: sammobile - GSMArena

 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (38 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۵
Man upgrate kardam. albatte ba in internet be dard nakhore iran taghriban 5 ela 6 saat toul keshid chan bar ham vasatash ghat shod. vadobare az avval... (midounid ke che zedde halie) vali vaghean aali shode! SA&MAA

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۷
وقتی این تغییرات رو میبینم میگم ارزش داشت این همه صبر کردم تا بیاد و میفهمم حتما یه دلیلی داشته که اینقدر طول کشید تا سامسونگ پورتش کنه. ممنون سامی... ممنون جی اس ام... هروقت برا ایران اومد خبرمون کن... دمت همچون صحرای کربلا...

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۷
واسه i9100G کی میاد؟

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۷
من دیروز رام اسپانیا رو با odin فلش کردم. factory reset نکردم و تمام اطلاعاتم سر جاشه سرعت عالی، امکان دانلود کیبرد فارسی خود سامسونگ، Notification bar بهتر شده، Google Now و اکثر امکانات اس3. تنها مشکل موندن اپلیکیشن ها روی رم و مصرف زیاد باتری به نظر میرسه (البته هنوز مطمعن نیستم)

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۶
واقعا دیگه به سامسونگ ایمان آوردم دسش درد نکنه! :)