خانهاخبار
میزان فروش تبلت‌ها در سال 2013 چقدر پیش بینی می‌شود؟

میزان فروش تبلت‌ها در سال 2013 چقدر پیش بینی می‌شود؟

تحلیلگران به رشد فروش تبلت‌ها در سال 2013 بسیار خوش بین هستند.
۱۳۹۱/۱۰/۲۶

تبلت‌ها درست است که به تازگی و با ورود آی‌پد پا به عرصه دنیای تکنولوژی گذاشتند اما به سرعت توانستند در بین علاقه مندان به فناوری جای خود را باز کنند تا جایی که اکنون دیگر به تنهایی و مستقل از گوشی‌های موبایل برای خود تحلیل می‌شوند و میزان فروش آن‌ها نیز یک نوع رقابت را برای کمپانی‌ها به وجود آورده است.

 

به گزارش تحلیلگران انتظار دارند که در سال 2013 میزان فروش این گجت‌های تقریبا نوپا، به 180 میلیون دستگاه برسد.

 

image

 

در این میان انتظار بر این است که مانند سال گذشته در بین تبلت‌های کلاس 9 تا 11 اینچی iPad اپل در میزان فروش بر رقبای خود چیره شود و تبلت‌های اندرویدی نیز در کلاس تبلت‌های 7 اینچی بیشترین فروش را داشته باشند در حالی که iPad mini با رشد قابل ملاحظه‌ای در پشت سر آن‌ها حرکت می‌کند.

 

در سال 2012 در حدود 73.4 میلیون تبلت 9 اینچی و بزرگتر به فروش رفته است که نسبت به سال گذشته 35 درصد رشد داشته است.

 

منبع: digitimes

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۱
خب مدیا پد 10 اینچ هوآوی بخرید هم کیفیت و سرعتش خوبه و هم قیمتش 1250000

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۳۰
فقط گلکسی نوت 10.1...ایپد ها در حد قلم نوت 10.1 هم نیستن

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۲۷
اقا چرا بحث میکنین؟؟؟؟؟؟من کارم گوشیه از لپ لپ تا اس 3 و 4s و نوت 1 و نوت 2 و ایفون 5 و وان ایکس و............... با سیستم عاملای مختلف هم زیاد سروکار داشتم. حالا میخوام اس 3 رو با ایفون 5 از نظر خودم مقایسه کنم. اول سخت افزار.... میبینید که اس 4 هسته 1.4 گیگاهرتزی داره که با این که دیرتر از ایفون 5 اومده بازم 2 برابرشه. گرافیک اس 3 مالی 400 ام پیه که اگه رم گوشی مثل نوت 2 بالا باشه گرافیکش شیر میکنه و از رم کمک میگیره و کم نمیاره. از نظر سایزصفحه و کیفیت هم زندس و ادمو جذب خودش میکنه ولی رنگ ها توش باستر میشه و طبیعی نیست. ایفون رنگهای طبیعی داره ولی ایکون های روی صفحش که ربطی به طبیعت نباید داشته باشه که ربطش دادنو جذابیتش نسبت به امولد کمتره ولی زاویه دید و روشنایی زیر نور افتابش فوق العادس. سایز صفحه ایفون اندازه دسته ولی ذرازیش توی زوق میزنه چون اس ام اس دادن باهاش خطا زیاد داره. حالا دوربین. دوربین جفتشون 1080 پی میگیره ولی کیفیت عکس و روونی دوربین ایفون بالاتره. حالا نرم افزاری و سیستم عامل...... سیستم عامل ایفون ios هستش که چون حجم کمی داره بیشتر روونه و سخت افزار ایفون هم بر اسای اون طراحی شده روونی و سرعت فوق العاده ای به گوشی میده که حرف نداره ولی انرویید رو گوگل طراحی میکنه و گوشیایی که انرویید میزنن فقط سازنده سخت افزار گوشین نه نرم افزار پس روونی و سرعت ios رو ندارن چون هم حجم اندرویید بالاس هم سخت افزا و نرم افزار با هم مچ نیستن. ایفون یه سری بنبست ها و بدی هایی داره مثل همش توی منو بودن جیلیبریک کردن و امکانات کم مثل نداشتن بلوتوث و.........

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۲۶
یاد اون روزایی که قیمت گجت ها ارزون بود بخیر . گوشی بالای 850000 تومن نبود . اگه شما هم مثل من معترضی یه + بزن تا همه بفهمن .

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۲۶
من الان ipad دارم اینقدر ازش راضیم بخدا دنیا دیگه مثل اون نداره نداره نمی تونه بیاره