خانهاخبار
فبلت k900 لنوو رونمایی شد

فبلت k900 لنوو رونمایی شد

لنوو از فبلت 5.5 اینچی خود در CES رونمایی کرد. این فبلت با پردازنده Atom Z2850 اینتل و سیستم عامل اندروید ارائه شده است.
۱۳۹۱/۱۰/۱۹

لنوو از فبلت 5.5 اینچی خود در CES  رونمایی کرد. این فبلت با پردازنده Atom Z2850 اینتل و سیستم عامل اندروید ارائه شده است. این یکی از نازک‌ترین دیوایس‌ها در کلاس خود است و 6.9 میلی متر ضخامت دارد. بدنه آن از پلی کربنات و فولاد ضد زنگ طراحی شده است.

 

 

image
image

 

 

K900 از تکنولوژی Gorilla Glass 2 برای صفحه نمایش 5.5 اینچی IPS LCD با تراکم پیکسلی 400ppi بهره می‌برد. وزن آن 162 گرم است و لنوو تمام تلاش خود را کرده است که هیچ قسمتی از ضخامت 6.9 میلی متری بیرون نزند؛ حتی دوربین 13 مگاپیکسلی آن که از سنسور Bsi سونی استفاده می‌کند و فاصله کانونی آن به طور شگفت آوری F/1.8 است. دوربین جلویی آن نیز تا زاویه 88 درجه قابلیت ضبط تصاویر برای عکاسی و تماس ویدیویی دارد.

K900 در ماه آوریل (اواسط فروردین ماه 92) ابتدا در چین و سپس در بازار جهانی عرضه خواهد شد. قیمت این فبلت نیز هنوز اعلام نشده است.

 

منبع: GSMARENA

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (43 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۲۳
تغلب کاره بدیه.ان هم از سامسونگ.ولی گذشته از این ها گوشیه موفقیه++++

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۲۳
درود با توجه به تراکم پیکسلی صفحه حتما رزولوشن فول اچ دی داره.1920*1080 پردازنده Z2850 با توجه به خصوصیات z2760 باید 2 یا 2.2گیگاهرتز با دو هسته و چهار مسیر باشه(هسته مجازی در نظر بگیرید) با 1 مگابایت کش سطح 2. گرافیک هم بصورت ادغام شده در پردازنده هست. در کیفیت محصولات لنوو شکی نیست این یکی که آرم تایید اینتل هم پشتش هست :دی پ ن :اون آرم اینتل پشت محصول هم بهش اوبوهست میده هم زیبایی و هم اعتبار.

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۲۳
محصولات این شرکت تا به حال اول بوده حیف که مردمان کشور ما به قیمت نگاه میکنن سامسونگ یک شرکت متقلبه که داره به همه نشون میده ما هم جلو هستیم در علم کامپیوتر و موبایل دو شرکت لنوو و اپل در جهان اولند و هم سونی

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۲۳
Vagan zagharte az on pich haie poshtesh baiad befahmi ke dige chie Milad

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۲۲
دوستان درسته که اولین تولید کننده فبلت ها سامسونگ بوده. و به نظر من ایده گلگسی نات حرف نداره. و اینم قبول دارم که کمپانی ایسر خیلی کمپانی خوبی هست. اگه بخوایم از دید اپل به این روند نگاه کنیم. این یعنی کپی کاری وسامسونگ باید برای برداشتن رقباش از همشون شکایت کنه. ولی سامسونگ این کار رو نمیکنه.چون واسش مهمه که علم پیشرفت کنه و کاربران گزینه های زیادی برای انتخاب داشته باشند. و انگیزش فقط کسب سود نیست که مثل اپل بره و از این و اون شکایت کنه تا همچنان اول بمونه.حالا علم میخواد پیشرفت کنه میخواد نکنه. این دیگه به اپل مربوط نیست.فقط سوداوری مهمه