خانهاخبار
برتری و اقتدار گوگل در تمام زمینه‌های موبایلی و وب

برتری و اقتدار گوگل در تمام زمینه‌های موبایلی و وب

نتیجه گزارش کمپانی Nielson
۱۳۹۱/۱۰/۱

یکی از کمپانی‌های بزرگ به نام Nielson که در زمینه بازار مصرف کننده و موارد آنالیزی فعالیت می‌کند گزارش خود را برای سال 2012 اعلام کرد.

 

به گزارش در این گزارش منتشر شده کمپانی‌های برتر در زمینه موبایل و وب در سال 2012 معرفی شده‌اند.

 

در تمام زمینه‌ها در این لیست گوگل با اقتدار در صدر ایستاده و به رتبه اول تکیه زده است.

 

در زمینه سهم از بازار سیستم عامل گوشی‌های هوشمند اندروید بیش از نیمی از این بازار را در اختیار دارد و اپل با در اختیار داشتن 35 درصد از این میزان سهام در رتبه دوم ایستاده است.

image

همچنین سایت گوگل با بازدید ماهانه 172.6 میلیون کاربر خاص بزرگترین برند وب آمریکا شناخته شده است.

 

 

image

 

 

در زمینه اپلیکیشن نیز 4 برنامه از 5 برنامه برتر در اندروید در مالکیت گوگل است که این برنامه‌ها بر روی اکثر دیوایس‌های اندرویدی وجود دارند.

 

image

 

در iOS نیز برنامه نقشه اپل در رتبه اول تعداد کاربران قرار گرفته است در حالی که در این سیستم عامل باز هم گوگل حضور بسیار فعالی دارد و از بین 5 برنامه برتر آی او اس 1 برنامه به گوگل تعلق دارند.

 

image

 

 

 

منبع: blog.nielsen - GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۳
محصولات اپل مال اپله استفاده در دیگر برندا نمیشه..و این واقعا جالبه با اینکه ios توی چند دیوایس اونم فقط دیوایسهای اپل استفاده میشه چند درصدو به خودش اختصاص داده..ولی اندروید توی چند برند و چند دیوایس استفاده میشه؟و درصدش چنده؟این نشون دهنده قدرت ios هست. دوست عزیز این نشون دهنده ی اینه که مردم از ios خسته شدن یا اینکه دوستش دارن؟ خوب فکر کن بعد نظر بده.با تشکر

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۳
همه میدونن که گوگل شرکت بزرگیه واقعا اگه گوگل و اندرویدش نبودن الان سامسونگ با سیستم عامل بادا چه وضعی داشت.اون دوستی هم که فرمودن اپل مردمو خسته کرده باید بدونه که اپل با یک گوشی 35 درصد بازارو داره ولی انصافا اندروید رو چندتا شرکت کار میکنن؟

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۳
تا وقتی اپل اینقدر بسته کار میکنه اوضاع همینه، open source بودن اندروید تا این حد باعث موفق بودنش شده، Developer ها دوست دارن دستشون باز باشه واسه برنامه نویسی، اندروید هم این امکان رو بهشون داده، این یعنی جلب نظر اکثر برنامه نویس های گوشی های هوشمند، گوگل با این کار یه نیروی عظیم رو مجانی بکار گرفته، البته برنامه نویس هم با برنامه های پولی که میسازه سود خودش رو میکنه، اینطوری هر دو طرف به چیزی که میخوان رسیدن (تجارت win-win)، به این میگن سیاست!!!

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۲
google ba motorola has.kesay k fak mikonan sony samsung va lg behtar hasan ta chand vaqt dige motorola ye ghooli mishe k pooze hame sherkataro be khak mikeshone.albate khodam lg daram.

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۲
سلام فکرشو بکنید که گوگل نسخه آندروید بزنه واسه pc اون موقع مایکروسافت =نوکیا