خانهاخبار
تیزر تبلیغاتی ریم برای گوشی BlackBerry 10

تیزر تبلیغاتی ریم برای گوشی BlackBerry 10

۱۳۹۱/۹/۲۰

قرار است که بلک بری 10، در روز 30 ژانویه 2013 (11 بهمن 91) به طور رسمی ارائه شود.

 

به گزارش RIM تصمیم گرفته که قبل از این روز، کمی هیجان ایجاد کند و پیرو همین موضوع یک عکس تبلیغاتی از گوشی خود که در راه است را منتشر کرده است.

 

مشخصاتی از گوشی که در این تیزر تبلیغاتی می‌توان مشاهده کرد نشان می‌دهد که با یک گوشی تمام لمسی روبرو هستیم که در این گوشی دوربین اصلی در گوشه بالایی سمت چپ تعبیه شده و لوگوی بلک بری نیز مانند همیشه به صورت یک لوگوی بزرگ در قسمت میانی پشت گوشی حک شده است. موارد دیگری که دیده می‌شود یکی دکمه کم و زیاد کردن صدا در سمت چپ و دکمه پاور گوشی در قسمت بالایی هستند.

 

image

 

همانطور که در عکس مشاهده می‌کنید بلک بری وعده داده که با یک گوشی که از نو طراحی شده، از نو مهندسی شده و از نو خلق شده است روبرو خواهید بود.

 

منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (22 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۹/۲۵
بیچاره تازه از خواب بیدار شده.

rojamhd

۱۳۹۱/۹/۲۴
چی می گین واسه خودتون اچ تی سی از بهترین و با سابقه ترین تولید کننده های تلفن همراهه و کی گفته که با بلکبری قابل قیاس نیس تویی که میگی اچ تی سی تایوانیه آشقله نظر شخصیته ولی اصلا بهتون ربط نداره که کی جه برندی می خره شما نخر برو بلک بری بخر البته مشخصه که تا حالا گوشیی بهتر از سونی اریکسون دستت نگرفتی بعدشم اینجا مربوط به بلکبریه و فقط درباره این گوشی بحرفین

مهمان

۱۳۹۱/۹/۲۴
به نظر من بلک بری فقط شعور میخاد.کسانی که این گوشی را دارن میفهمن یعنی جی..............به همه کسانی که بلک بری دارن تبریک میگم.

مهمان

۱۳۹۱/۹/۲۳
طرفدارهاي بلك بري خفه

مهمان

۱۳۹۱/۹/۲۲
طرفدارهاي بلك بري هم عقده اي هستن مثل اون ياروپاچه ميگيرن,آخه ديوانه اون دوستمون htcاز بلكبري بدگفته كه تو به كونت برخورده?تولياقتت همون بلك بري فسيله,ديوانه مزدور