خانهاخبار
درصد سهم نسخه‌های مختلف اندروید از مارکت این سیستم عامل!

درصد سهم نسخه‌های مختلف اندروید از مارکت این سیستم عامل!

سهم هر یک از نسخه‌های سیستم عامل اندروید از مارکت این سیستم عامل اعلام شد.
۱۳۹۱/۹/۱۴

یکبار دیگر درصد سهم هر یک از نسخه‌های اندروید از مارکت اندروید اعلام شد.

 

به گزارش آخرین نسخه سیستم عامل اندروید یعنی آبنبات ژله‌ای در حال حاضر در 6 تا 7 درصد گوشی‌ها وجود دارد. این میزان زیاد نیست اما توجه داشته باشید که این سیستم عامل هنوز بر روی گوشی‌های زیادی وجود ندارد و گوشی‌های زیادی در صف بروزرسانی این سیستم عامل قرار دارند که این بدان معنی است که به تدریج میزان نفوذپذیری این سیستم عامل در حال افزایش است.

 

اما نسخه‌ای که هنوز بیشترین استفاده را دارد نسخه نان زنجفیلی است که بیش از 50 درصد مارکت اندروید را در اختیار خود دارد.

 

image

 

بعد از نان زنجفیلی نسخه بستنی حصیری با 27.5 درصد از در اختیار داشتن مارکت اندروید در رتبه دوم قرار دارد اما انتظار این می‌رود که با بروزرسانی شدن گوشی‌ها به آبنبات ژله‌ای این درصد به طور چشمگیری کاهش پیدا کند.

 

در کمال ناباوری هنوز هم  نسخه‌های Cupcake، Donut، Eclair درصدی از بازار را در اختیار دارند، و بدتر از آن این است که نسخه Froyo هنوز 10.3 درصد از مارکت اندروید را  قبضه کرده است.

 

منبع: androidcentral

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (18 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۹/۱۶
یعنیا واقعا همه باید بیان جلوی اندروید و سام سونگ و اچ تی سی و..... لنگ(long)بندازن

مهمان

۱۳۹۱/۹/۱۵
من عاشق اندروید هستم ولی یک ایراد بزرگ تو اندروید هست اونم اپدیت سیستم عامل هست چون هر شرکتی باید خودش گوشیهاشو اپدیت کنه و اونها هم بخاطر فروش گوشیهای جدیدشون این کارو خوب انجام نمیدن . فقط سری نکسوس این مشکل رو نداره . با این حال که از ویندوز فون متنفرم ولی معتقدم ماکروسافت با اپدیت کردن گوشی ها توسط خودش موفق تر عمل کرده . امیدوارم گوگل این مشکل رو زودتر حل کنه تا اندروید از این هم که هست بهتر بشه . چون با این قیمت مزخزف دلار در ایران نمیشه هی گوشی جدید خرید

مهمان

۱۳۹۱/۹/۱۵
اپل جلوی سامسونگ اسباب بازی هست

مهمان

۱۳۹۱/۹/۱۵
همه از اپل و ios حالشون بد میشه و بدشون میاد..اپل منفور ترین برند شده جدا

مهمان

۱۳۹۱/۹/۱۴
راستمیگنایرانی رو زودجومیگیره.اخه مرده حسابی سامسونگ داره میلیاردی پول میچاپه تو چی نسیبت شده که کاسه داغ تر اشی و به هم وطنت توهین میکنی!! 1 گوشی واقعان اینقدر ارزشش رو داره تا ابروی همو بریزیم؟؟؟؟؟؟