خانهاخبار
کسب درآمد 280 میلیونی اپل از اچ تی سی

کسب درآمد 280 میلیونی اپل از اچ تی سی

اپل به احتمال زیاد از اچ تی سی سالیانه مبلغی را دریافت خواهد کرد.
۱۳۹۱/۸/۲۳

دو روز پیش از توافق 10 ساله اپل و اچ تی سی بر سر پتنت‌ها خبر دادیم اما جزئیاتی از این موضوع که کدام هر کدام از دو کمپانی چه سودی از این موضوع می‌برند مشخص نشد.

 

به گزارش حی اس ام شاو وو تحلیلگر در Sterne Agee اعلام کرده که تصور می‌کند اپل به احتمال زیاد بابت هر گوشی هوشمندی که اچ تی سی به فروش برساند مبلغی برابر 6 تا 8 دلار دریافت کند. اگر بخواهیم این مبلغ را در فروش احتمالی اچ تی سی در سال 2013 که تقریبا 30 تا 35 میلیون گوشی خواهد بود ضرب کنیم بدین معنی می‌شود که اپل مبلغی در حدود 180 تا 280 میلیون دلار از اچ تی سی دریافت کند.

 

image

 

این ادعای Wu برمی‌گردد به گزارشی از وال استریت ژورنال که در خبری از یک منبع ناشناس اعلام کرده بود که از این توافق خبر دارد.

 

البته نمی‌توان به طور دقیق بر روی صحت این موضوع تایید کرد اما به نظر می‌آید که اپل می‌تواند از این موضوع به عنوان یک الگو برای دیگر کمپانی‌هایی مانند سامسونگ و موتورولا که با آن‌ها بر سر موضوع پتنت‌ها جنگ دارد استفاده کند.

 

منبع: Cnet

 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (42 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۸/۲۸
اپل اشغالی بیش نیس

مهمان

۱۳۹۱/۸/۲۶
اینم از اچ تی سی کپی بردار و اینم از اپل عقده ای.این دو برند چقدر حال بهم زن شدن..اپل که کلا کم اورده و داره اینجوری خرجشو در میاره..اچ تی سی هم که هیچ.بدو برو کپیتو بکن..فقط سامسونگ هست که داره خوب میتازه و نواوری میکنه.فقط سامسونگ

مهمان

۱۳۹۱/۸/۲۶
اینم از اچ تی سی شما.رفت به اپل باج داد که ازش شکایت نکنه.این یعنی از پشت به طرفدارای اچ تی سی خنجر زد.از چیه اچ تی سی دیگه طرفداری میکنید؟یعنی هنوز کسی هست بگه اچ تی سی؟همچین نامردی کرد در حق شماها بعد شما باز میگید پاره اجر اچ تی سی؟؟؟اچ تی سی اصلا نواوری نداره.همش کپی اخه چقدر؟یا داره از سامسونگ کپی میکنه یا داره از اپل کپ میزنه.مثل سال پیش که کلا فروشش تو امریکا متوقف شد

مهمان

۱۳۹۱/۸/۲۶
گوشی اپل یک استعمار امریکایی است. فقط کشورای جهان سوم که عقب افتاده اند طرفداراشن. گوشی که خودشو محدود و انحصاری کنی مفت نمی ارزه. در کشورهای اروپایی هم اگه استفاده میشه بخاطر اینه که با کلی امکانات فقط 160 دلاره. سیم کارت مجانی. اپل یک استعماره فراموش نکنید. تازه کسی چرا از سیستم جاسوسی آیفون 5 صحبت نمی کنه؟ بطور خودکار شروع به فیلم برداری مخفی میکنه و بصورت مخفی با حجم فوق فشرده شده ارسال میکنه؟ آیفون گورتو گم کن.

مهمان

۱۳۹۱/۸/۲۵
نه اپل نه سامسونگ و نه نه هیچ شرکتی واسه بابام نیست پس لعنت به همشون!!!