خانهاخبار
ارائه خدمتی جدید از موتورولا

ارائه خدمتی جدید از موتورولا

موتورولا یک سرویس جدید با نام Test Drive را ارائه می‌کند
۱۳۹۱/۸/۲۱

موتورولا مشغول کار کردن بر روی گوشی‌های خود است تا بتواند آن‌ها را به اندروید آبنبات ژله‌ای بروزرسانی کند.

 

به گزارش در عین حال موتورولا یک برنامه جدید که Test Drive نامیده می‌شود را عرضه کرده، این برنامه به کاربران این امکان را می‌دهد که تا قبل از ارائه نسخه جدید برای گوشی بتوانند جزئیات نسخه‌های جدید بروزرسانی را امتحان کنند.

 

این یک فرصت خوب برای مشتریان موتورولا است زیرا موتورولا جزئی از گوگل محسوب می‌شود.

 

image

 

موتورولا گفته که این امکان از اندروید 4.2 به بعد شروع خواهد شد و تنها برای چند صد نفری که ثبت نام کرده‌اند ارائه می‌شود. جزئیات بیشتر در مورد ثبت نام بعدا ارائه می‌شود و انتظار می‌رود که این امر به زودی یعنی در حدود چند هفته دیگر قبل از اتمام سال انجام شود.

 

منبع: technobuffalo

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (18 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۸/۲۵
lموتورولا+سامسونگ -

مهمان

۱۳۹۱/۸/۲۵
شما یادتووون نمیاد.... اون زمانی که موتورولا گوشی زد سامسونگ داشت رو ساخت آب سرد کن و قلاب ماهیگیری کار میکرد و ال جی همون گلد استار بود که رقص نور میساخت... با عرض معذزت!!

amirh0ssein

۱۳۹۱/۸/۲۳
طرفدار داشتن سامسونگ باعث نمیشه بگیم از موتورولا سر تره یا بدتر. من خودم گوشی و مانیتور سامسونگ دارم و قبل این گوشیم هم موتورولا داشتم . موتورولا جایگاه خودش رو داره. مثل این می مونه که شما برند بنز رو با تویوتا مقایسه کنی. تویوتا بازار بزرگی رو در دست داره ولی بنز همیشه بنز بوده و هست. هرکسی هم نمیتونه بنز سوار شه. به دلایل مختلف ، قیمت ، خدمات که همه جا نیست و فرهنگ هر منطقه که یکی از مهمترین قسمتهای بحث بازاریابی و تجارته. شما یادتون میاد وقتی پژو 405 اولین بار به بازار ایران اومد؟؟ مردم اه اه و پیف پیف کردن . گفتن یه چرخ پیکان می ارزه به پژو!!! در مورد موتورولا شما با اولین سازنده ی تلفن همراه طرف هستین. همینطور تراشه های موتورولا رو میتونید روی خیلی از بوردهای کارت های مودم ها و قطعات کامپیوتری که درست و حسابی هستن ببینید. تازه این بغیر از بیسیم ها و لوازم ارتباط ماهواره ای هست. کجا میتونید تراشه ی سامسونگ روی بوردی پیدا کنید؟؟؟ سامسونگ هم در جای خودش بهترین مانیتورها رو ارائه کرده ، حتی برای شرکت های دیگه . ولی سنخیتی در این مقایسه که روش بحث می کنید بین موتورولا و هیچ برند دیگه ای وجود نداره.

مهمان

۱۳۹۱/۸/۲۳
من به این بحث شما کاری ندارم.ولی سامسونگ نه تنها در ایران بلکه در اروپا و امریکا هم جز پر طرفدار ترین ها هست.حتی در امریکا بیشتر از اپل فروش داره.سامسونگ جهانی هست

مهمان

۱۳۹۱/۸/۲۲
موتورلا گوشی مگه به نظرم بره آنتن بیسیمشو بزنه بهتره