خانهاخبار
رقابت شدید در دنیای ویندوزفون 8

رقابت شدید در دنیای ویندوزفون 8

رقابت شدید بین نوکیا،سامسونگ و اچ تی سی
۱۳۹۱/۷/۲۷

 

با نزدیک شدن به زمان ورود گوشی‌های ویندوزفون 8 رقابت بین آن‌ها سخت تر و سخت تر می‌شود.

 

به گزارش منابعی از کارخانه‌ها گفته‌اند به نظر می‌آید که سامسونگ و اچ تی سی برای مقابله با گوشی‌های ویندوزی نوکیا قیمت گوشی‌های ویندوز 8 خود را به صورت رقابتی ارزان اعلام کنند.

 

برای اچ تی سی و سامسونگ ارائه گوشی‌های ویندوزفونی یک کار تجاری اضافی است زیرا این دو شرکت رقابت اصلی را در بازار با گوشی‌های اندرویدی خود دارند.

 

شرکت اچ تی سی به خاطر ضرری که جدیدا از بخش اندرویدی خود داد و رقابت سختی که در دنیای اندروید وجود دارد شاید تمایل داشته باشد که به پادشاه دنیای ویندوزفون تبدیل شود و به این خاطر قیمت‌های خود را از نوکیا پایین‌تر اعلام کند.

 

اما در مورد سامسونگ موضوع فرق می‌کند، به علت فروش خوب سری گلکسی، سامسونگ توانست سود سرشاری را از قسمت اندروید خود به دست آورد و می‌توان گفت ارائه ویندوزفون 8 از سوی سامسونگ نوعی حالت رقابت دارد تا سامسونگ از گردانه رقابت گوشی‌های ویندوزی عقب نماند.

 

image

 

به نظر می‌آید HTC قیمت WP8X خود را بین 500 تا 600 دلار اعلام کند. سامسونگ نیز شاید قیمتی در حدود 700 دلار را تعیین کند. در حالی انتظار می‌رود قیمت‌های نوکیا برای سری لومیای خود در حدود 600 تا 800 دلار باشد.

 

به علاوه اینکه نباید شرکت‌های دیگر از جمله هوآوی را فراموش کنیم که ممکن است قیمتی در حدود 300 تا 350 دلار را برای Ascend W1 خود اعلام کند.

 

منبع: digitimes

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (38 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۷/۳۰
به نظر من نوکیا با افتی که با گوشی هایی مثل N9 , Lumia 900 و ... داشته حالا میتونه با گوشی Lumia 920 تمام ضرراشو جبران کنه در جواب دوستی که راجع به محیط ویندوز فون پرسیده بودن بگم که کار با ویندوز فون از کار با آندروید راحتره و همچنین ویندوز فون برنامه های کاربردی تریم داره و سرعتش هم بالاتره و همچنین گرافیک و تنوع بازیاشم از آندروید بالاتر باشه دروووووووووووود بر نوکیا

مهمان

۱۳۹۱/۷/۲۹
آقاچرااينقدردعواميكنيد ونوكيانوكياميكنيد بزاريدبيادبازاربعدمقايسه كنيد سامسونگه كه هم زشته هم بعيدميدونم بتونه با دوبرندديگه توويندوزرقابت كنه البته شايدنتونه شايدهم بتونه,امااچ تي سي هم طراحي بهترداره هم كيفيت ساخت بالاتراينوكه همه ميدونن, به نظرمن رقابت بين نوكيا وhtcهست,توسايت آپارات ويندوزفون htcهست كليپ جالبي هم گذاشتن جستجوكنيدمتوجه ميشيد يه تحديدجدي واسه نوكياست ودرضمن htcوقتي ويندوزميزد نوكيانميدونست ويندوزچيه,,باي

مهمان

۱۳۹۱/۷/۲۹
سلام من همه مارک گوشیو تجربه کردم htc ضعف باتری داره samsung به قیمتش نمی ارزه iphone مشکل آنتن دهی داره lg افتضاحه ولی تو همه اینا nokia عظمت برندش به همه اینا میارزه ویدئوی lumia 920 خیره کنندست پیکسلش از note 2 بیشتره حتی با دستکشم روان کار میکنه تاچش ( من نوکیا )

مهمان

۱۳۹۱/۷/۲۹
اين عكس رو ببينيد و نظر بدين http://image.kurdpc.com/images/1987653650.jpg

مهمان

۱۳۹۱/۷/۲۹
ta hala shode nokia ya apple bebinid az in shakhe be on shakhe beparan ya bodo bodo beran soraqe android ye niqa b keyfiat zaher tarahi dorbin hamechi take to win phon in samsong lahzaro mibine nokia ayande vase hamin narft soraqe android chon ziad davom nadare donya male win phone