خانهاخبار
iOS6 برای کاربران آی‌فون، آی‌پد و آی‌پاد تاچ عرضه شد

iOS6 برای کاربران آی‌فون، آی‌پد و آی‌پاد تاچ عرضه شد

۱۳۹۱/۶/۲۹

اپل سرانجام سیستم عامل جدید موبایلی خود را برای استفاده همه دارندگان دستگاه‌های اپل، عرضه کرد. این شرکت در نسخه جدید سیستم عامل خود، علاوه بر تغییراتی که در کلیات ظاهر آن به وجود آورده است، چند امکان جدید اضافه کرده و تعداد زیادی از امکانات نسخه‌های قبلی را ارتقا داده است.

 

Map

شاید یکی از اصلی‌ترین تفاوت‌های این نسخه، نقشه جدید اپل باشد که برای اولین بار عرضه می‌شود. اپل بعد از سال‌ها که کلیه خدمات نقشه و مسیریابی‌اش را از طریق گوگل ارائه می‌داد، حالا برای خودش نقشه مستقلی دارد. این نقشه از امکان مکان یابی دقیقی بهره می‌برد و همچنین در برخی شهرها، اطلاعات ترافیکی و نماهای تمام سه بعدی از بناها و عوارض طبیعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

 

Siri

رابطه آوایی اپل، حالا هوشمندتر شده است و می‌تواند خدمات بیشتری ارائه دهد. ضمن اینکه برای اولین بار در iOS6 این امکان بر روی آی‌پد و آی‌پاد تاچ قرار گرفته است. سیری جدید می‌تواند درباره اطلاعات ورزشی، رستوران‌ها و سینماها به کاربران اطلاعات دهد و حتا برای آنها بلیط و جا رزرو کند.

 

Share Photo Stream

امکان به اشتراک گذاری عکس‌ها نیز امکان جالبی است که در این نسخه ارائه شده است. از طریق این امکان کاربران می‌توانند عکس‌هایی که در آی دیوایس خود دارند را به اشتراک بگذارند و سایر دوستان‌شان روی عکس‌ها کامنت بگذارند و آن را به علاقه‌مندی‌هایشان اضافه کنند. ضمن اینکه امکان به اشتراک‌گذاری آلبوم عکس‌ها بر روی صفحات وب نیز وجود دارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۷/۸
به همه طرفدارای اپل گند زدن ایفون5 رو تسلیت میگم.ابروی اپل رفت

مهمان

۱۳۹۱/۷/۶
اگه من سیستم عاملمو update کنم. برنامه ها و بازی هام پاک میشه؟

مهمان

۱۳۹۱/۷/۳
ios6 رو روی iphone 4 نصب کنم siri میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مهمان

۱۳۹۱/۷/۱
دمش گرم

مهمان

۱۳۹۱/۶/۳۱
kheili mozakhrafe aslan kheili sangine adam pashimon mishe