خانهاخبار
شواهدی جدید از احتمال ارائه رنگ جدید گلکسی اس 3!

شواهدی جدید از احتمال ارائه رنگ جدید گلکسی اس 3!

۱۳۹۱/۵/۲۵

اگر به خاطر داشته باشید در مورد احتمال ارائه رنگ جدید گلکسی اس 3 برای شما خبری را منتشر کردیم و دلیل خود را عکس‌هایی که از این رنگ گوشی در صفحه فیس بوک کمپانی سامسونگ انتشار پیدا کرده بود بیان کردیم.

 

به گزارش اکنون در صفحه‌ی وب‌سایت شرکت T-Mobile عکس‌هایی برای این گوشی اضافه شده است که به نظر می‌آید رنگ مشکی از این گوشی است.

 

image

 

به نظر می‌آید که این رنگ مانند رنگ سفید این گوشی به صورت براق باشد و برخلاف رنگ آبی که ظاهری فلز مانند دارد این رنگ ظاهر فلزی را القاء نمی‌کند.

 

منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (66 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۵/۳۰
واقعا متاسفم واسه اونایی که سامسونگ رو از htc و apple برتر میدونن

مهمان

۱۳۹۱/۵/۳۰
بازم میگم سفیدش خوبه.

مهمان

۱۳۹۱/۵/۲۹
یعنی واقعا گلکسی اس 3 سیاه این قدر خبرش مهمه که همه تعجب کردن!!!!!؟؟؟؟ حالا خوبه فقط رنگش عوض شده. سیاه و سفید چه فرقی داره. ندید بدیدا.

مهمان

۱۳۹۱/۵/۲۹
64g این گوشی کی میاد؟

مهمان

۱۳۹۱/۵/۲۹
بچه ها اگر بخواهید منطقی تفکر پیشه کنید میفهمیم که بسیار زیبا درست شده و طراحی شده که مانند ندارهوفکر کنید این گوشی با رنگ مشکی با اون صفحه نمایش فوق العاده.چه شود با نازکیش.وای چقدر خوشگلو نازه.من که عاشقش شدم.سامسونگ با GS3 دنیای گوشیای هوشمندو عوض کرد.تنها گوشی که واقعا هوشمند هست فقط اس3 هست.این رنگشم خیلی با کلاس هستو شیک هست.من که خیلی خوشم امده ازش.این الافایی که این زیر چرتو پرت نوشتن داستان گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف پیف بو میده.ایفون5 هم ازین ابر گوشی کمتره.سامسونگ برترین برند موبایله