خانهاخبار
فیلتر شدن فروشگاه اپل در ایران

فیلتر شدن فروشگاه اپل در ایران

۱۳۹۱/۵/۲۵

به گزارش از نارنجی به نظر می رسد از دو روز گذشته دسترسی کاربران از ایران به فروشگاه اپلیکیشن های اپل و آیتیونز برای سیستم عامل آی او اس مسدود شده است. کاربران زیادی از نقاط مختلف ایران عدم امکان دانلود و نصب اپلیکیشن های جدید را گزارش کرده اند.

 

image



این در حالی است که فیلترینگ فروشگاه اصلی یک سیستم عامل به معنی عدم امکان نصب اپلیکیشن بر روی این سیستم عامل خواهد بود و کاربران را از بیشتر امکانات و مزیت های سیستم عامل محروم خواهد کرد.



آمار مشخصی از میزان کاربران دستگاه های آی او اس در ایران وجود ندارد. اما می دانیم که هزاران نفر در ایران از آیفون و آی پاد و آی پد استفاده می کنند. به خصوص اینکه شاغلین تخصص های مختلف هم به خاطر اپلیکیشن های این سیستم عامل، استفاده گسترده ای از آن دارند.



با این فیلترینگ دسترسی کاربران برای نصب اپلیکیشن محدود تر شده و همانطور که گفته شد این به معنی بلا استفاده شدن تلفن هوشمند یا تبلت است. کاربران تلفن های هوشمند و تبلت ها در ایران با محدودیت های زیادی برای استفاده از گجت شان مواجه هستند و این مورد جدید، مشکلات را دو چندان خواهد کرد. فعلا مشخص نیست که این فیلترینگ موقتی و به اشتباه بوده یا اینکه قرار است عدم دسترسی به فروشگاه اپلیکشن های اپل و آیتیونز همچنان ادامه داشته باشد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (239 نظر)

میلاد

۱۳۹۷/۱۱/۲۲
کیا آلبوم آهنگ ازش خریده بودن؟ باید بگم دلاراتونو ریختین تو جوب!!!

Milad

۱۳۹۷/۱۱/۲۲
الآن آیتونز رو فیلتر کردین که بریم جاش بهنام بانی گوش کنیم؟ تلگرام رو فیلتر کردین که جاش سروش استفاده کنیم؟ پابجی رو فیلتر کردین جاش زولا بازی کنیم؟ زولا هم فیلتر کردن که بازی نکنیم؟ میخواین گوگل هم فیلتر کنین که جاش پارسی جو رو بیارین؟؟؟ خوب یه دفع برای هر اتصال اینترنت مجوز بذارین کسی سراغ اینترنت نره دیگه؟؟؟؟؟

Møhàmmàd

۱۳۹۶/۱۲/۱۱
من كلي پول بدم به گوشي كه براي دانلود كردن برنامش هم بخوام هزينه كنم؟
چرا مدل گوشي هاي ديگه اينجور نيستن ؟

Møhàmád

۱۳۹۶/۱۲/۹
اين همه پول بديم گوشي كه براي دانلودكردن برنامش هم پول بديم؟؟

RoZa

۱۳۹۶/۴/۱۵
Asb namonde baram , hanoz hm filtere base dg ah