خانهاخبار
آیا آیفون5 با لنز قابل تعویض عرضه می شود؟

آیا آیفون5 با لنز قابل تعویض عرضه می شود؟

۱۳۹۱/۳/۲۸

 

برخی سایت‌های خبری از احتمال عرضه آیفون ۵ با امکانات تازه و بی‌سابقه که در هیچ یک از گوشی‌های همراه وجود نداشته، خبر داده‌اند.
 
 
به گزارش فارس به نقل از لاتینوپست، قرار است آیفون ۵ همراه با لنزهای قابل تعویض عرضه شود که این امر گوشی یاد شده را به وسیله‌ای محبوب عکاسان مبدل می‌کند.
 
اپل به تازگی اختراعی را به نام خود به ثبت رسانده که نشان می‌دهد این شرکت قصد دارد مدلی از آیفون را عرضه کند که دارای دوربین دیجیتال همراه با لنزهای قابل تعویض است.
 
بر این اساس می‌توان بر روی دوربین آیفون در سمت چپ و بالای گوشی لنزهای مختلفی را نصب کرد تا عکاسی با کیفیت و دقت بیشتری ممکن شود.
استفاده از لنزهای یاد شده عکاسی با فیلتر، زوم اپتیکال و تثبیت اپتیکال تصویر را ممکن می‌کند.
 
پیش از این منابع خبری از احتمال عرضه آیفون ۵ با استانداردهای سازگار با نسل چهارم تلفن همراه از جمله LTE خبر داده بودند.
 
استیو جابز قبل از مرگ خود نظرات مختلفی در مورد طراحی آیفون ۵ داده بود و گفته می‌شود ایده استفاده از لنز در آیفون هم مربوط به اوست.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (39 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۴/۲
Man ke ta hala shahkari az apple nadidam samsung har roz gooshi mide pas vagti baraye taglid nadare taglid male apple hame appliha baraye poz oono mikharan choon samsung nabod apple to 3gs monde bod tasvir payin dorbin zaif nadashtan theme nadashtan allert dar balaye safhe garar nadan mp3 bejaye zang bluetooth memori aslan in gooshi nist khat dehi ham nanadare

مهمان

۱۳۹۱/۴/۱
من 4s دارم خیلی خیلی خیلی راضی ام میخوام اپل 5 بگیرم مرگ بر سامسونگ..................................درود بر اپل.............درود بر اپل.......درود بر اپل.........

مهمان

۱۳۹۱/۳/۳۱
اپل دست به هر کاری زده توش موفق بوده سامسونگ هم تقلید کاری بیش نیس ایفون میاد این پروژه رو آیفون 5 انجام میده بعد چند وقت دیگه سامسونگ میاد تقلید میکنه مثل Siri

مهمان

۱۳۹۱/۳/۳۱
آقايون ماكه اين تكنولوژيهارونداريم پس چراتعصب ديگرانوداريد.هربرندي كه به نظرتون بهتربودبخريدواستفاده كنيد.

مهمان

۱۳۹۱/۳/۳۰
مثل گوشی چینیا که لنز دوربین داشتن.اگه این کارو بکنه که نمی کنه خیلی مضحک می شه