خانهاخبار
یک خبر بد برای رقبا: عقد قرارداد اپل با بزرگترین اپراتور جهان

یک خبر بد برای رقبا: عقد قرارداد اپل با بزرگترین اپراتور جهان

۱۳۹۱/۲/۳۱

اپل و شركت چاینا موبایل در حال مذاكره با یكدیگر هستند تا آیفون را برای عرضه به طور رسمی به بزرگترین اپراتور جهان از لحاظ تعداد كاربر وارد كنند.

به گزارش ایسنا، ایده عرضه آیفون اپل توسط بزرگ‌ترین شبكه تلفن همراه چین با بیش از 667 میلیون مشترك با افزایش همكاری بین آن دو به واقعیت نزدیك‌تر می‌شود.

به طور غیررسمی اعلام شده كه شركت چاینا موبایل در حال حاضر از بیش از 15 میلیون آیفون پشتیبانی می‌كند. دستگاه‌های آیفون در جای دیگری خریداری شده بودند اما از سیم كارت‌های چاینا موبایل برای اجرا در این شبكه استفاده می‌كنند، اگرچه آن‌ها تنها می‌توانند با سرعت 2G تماس برقرار و پیامك ارسال كنند، چراكه این شبكه و آیفون با یكدیگر ناسازگارند و این بزرگ‌ترین دلیلی است كه چاینا موبایل تاكنون، آیفون را به طور رسمی عرضه نكرده است.

اما در صورتی كه مقامات چینی با استاندارد جدید LTE موافقت كنند، مشكلات ناسازگاری حل خواهد شد و اگر China Mobile در نهایت آیفون را به فروش برساند، 600 میلیون مشترك آن از توانایی اپل در رقابت با سامسونگ كه در حال حاضر برترین فروشنده تلفن هوشمند در جهان است، حیرت زده خواهند شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (40 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۸/۱۸
سامسونگیها یه سالی میشه زبون دراوردید افرین دیگه چی ؟ شما سامسونگیها فقط روز جهانی کودک حق حرف زدن دارید پس تا روز جهانی کودک saaaaam bay

مهمان

۱۳۹۱/۳/۱۲
به نظر من به جای این بحث های علکی و بی فایده چیزی بنویسید که دیگران ازش استفاده ی مفید ببرند

مهمان

۱۳۹۱/۳/۱۰
سلام آقا چرا اینقدر سر گوشی تعصب دارید مگه شرکت مال شمائه. یکی دیگه سودشو می بره و حرصشو شما می خورید؟ من دوست دارم این اتفاق بیافته چون اپل هم گوشی های قشنگی می زنه و هم نوآوری زیاد داره

مهمان

۱۳۹۱/۳/۸
پیش فروش 9میلیونی؟اپل خوابشم نمیبینه.هروقت اپل گوشی زد که به پای اس2 برسه بعد میونید کم کم در مورد اس3 حرف بزنید.اچ تی سی رو که اصلا به حساب نمیارم از بس داغون هست.همه محصولاتشو از سامسونگ کپی میزنه مثل سنسیشن از روی اس2 کپی شده.وان ایکس هم گندی بود واسه خودش که جلوی اس3 شکست خورد!ایفن هیچی از خودش نداره.کارخونه مونتاژ هست.هیچی از خودش نداره و همه رو از بقیه شرکتا مثل سامسونگ میگیره.سامسونگ غول فناوری جهان هستو اگه سامسونگ نباشه اپل سیب کرم خورده حتی به نون شبشم محتاج هست.این اپلیای بدبختو بیچاره هم که دارن طرفداری میکنند از شدت عقده های درونشون هست.بدبختای عقده ای.کسی بهتون توجه نمیکنه اپل میگیرید که توجه کنند بهتون؟ طرفدارای اپل همین هستن دیگه.از عقده میان اینجا به همه فحش میدن.فقط 1چی میگم بسوزید..گوشی سال 2010 از سامسونگ به نام GSکه ایفن4 رو له کرد.گوشی سال 2011از سامسونگ که 4اس رو نابود کرد و امسال یعنی گوشی سال 2012 قطعا ابر گوشی جهان یعنی G.S.3خواهد بود که ایفن5 اشغال رو در زیره پاهاش نابود خواهد کرد.افرین به سامسونگ که حال این طرفدارای کچل اپلو گرفتی.باورتون میشه حتی شماها هم خودتون به خودتون شک دارید چون میدونید عقده ای هستید.کامنتاتون همش از عقده میاد بدبختا.راستی هروقت پولشو تونستین جور کنید که به 1.600برسه برید اس3 بگیرید میدونم که پولشو ندارید.پس ساکت شید چون حالا حالها مونده که به اس3 برسید.اپل برند اشغال!

مهمان

۱۳۹۱/۳/۷
داداش هنو صب کن نسل جدید اپل بیاد بعد این چرتو پرتارو سرهم کن اونوقت میبینی اپل خوبه یا سامسونگ