خانهاخبار
معرفی اولین تلفن همراه دو هسته ای جهان با دو گیگابایت رم

معرفی اولین تلفن همراه دو هسته ای جهان با دو گیگابایت رم

۱۳۹۱/۲/۳۰

گروه خبری GSM: شرکت LG پس از مدت‌ها انتظار سرانجام گوشی هوشمند جدید خود موسوم به Optimus LTE2 را با قابلیت‌های متفاوت نسبت به محصولات مشابه از جمله رم 2 گیگابایتی معرفی کرد.


به گزارش ایستنا، در حالی که هنوز هیچ خبر رسمی در مورد نسل جدید فناوری مخابراتی بی‌سیم موسوم به LTE2 منتشر نشده است، شرکت LG این محصول جدید را با قابلیت یاد شده معرفی کرد که قرار است به زودی در اختیار مشترکان مخابراتی کره جنوبی قرار گیرد. لازم به ذکر است که گوشی‌های Galaxy S III سامسونگ و HTC One X نیز قادر به پشتیبانی از این شبکه مخابراتی هستند.

image



این گوشی هوشمند کره‌ای نمایشگر لمسی 4.7 اینچی از نوع TrueHD IPS با کیفیت تصویر 720 پیکسلی دارد. طول، عرض و ضخامت گوشی یاد شده به‌ترتیب 134.7، 69.5 و 8.9 میلیمتر است و 145 گرم وزن دارد. از جمله لوازم اضافه که به همراه گوشی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد می‌توان به شارژر بی‌سیم همراه با یک پد شارژ کننده به قیمت 85 دلار و محافظ باتری به قیمت 33 دلار اشاره کرد.

گوشی هوشمند Optimus LTE2 شامل پردازنده مرکزی Qualcomm Snapdragon S4 می‌شود که دو هسته پردازشگر مرکزی از نوع Krait را با توان 1.5 گیگاهرتز در خود جا داده است. این محصول نخستین گوشی هوشمند در دنیا محسوب می‌شود که برای آن رم 2 گیگابایتی در نظر گرفته شده است.

از دیگر امکانات به کار رفته در این گوشی هوشمند پیشرفته می‌توان به نسخه 4 سیستم‌عامل اندروید، پردازنده گرافیکی Adreno 220، دوربین دیجیتالی 8 مگاپیکسلی همراه با فلش LED و دوربین دوم با کیفیت 1.3 مگاپیکسل اشاره کرد. امکانات ارتباطی این گوشی نیز شامل گیرنده ارتباطی کوتاه‌بورد NFC، بلوتوث 4.0، DLNA، USB 2.0 همراه با خروجی صوتی 5.1 کاناله و ... می‌شوند. باتری 2150 mAh این گوشی قادر است در حالت استفاده 10 ساعت و در زمان آماده‌باش 255 ساعت انرژی را در خود نگه دارد. قیمت این محصول 800 دلار اعلام شده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۳/۲۰
خیلی شبیه sII هستش مخصوصا دکمش.

مهمان

۱۳۹۱/۳/۲
,دوست عزیزی که اینقدر سنگ سامسونگو به سینه میزنی. من اینو قبول دارم الانه سامسونگ اوله ولی مطمین باش اخر امسال از دستش میپره با این s3که زده الانه هم چیزی از onexسر نداره زمانی هم که ایفون 5با ls970بیاددیگه باید بزارنش دم کوزه .... در مورد الجی به غیر از اپتیموس 3Dباطری همشون عالیه.

مهمان

۱۳۹۱/۳/۲
بگی نگی طراحیش کپی xperia s سونی و ایفون هست یعنی طراحیش به این دوتا خیلی نزدیکه.

مهمان

۱۳۹۱/۳/۲
تو که میگی سه نوع ال جی داشتی یعنی این که عشق ال جی هستی ونظرات تو نمیتونه بدون تعصب ومنطقی باشه .والا همکار من هم مشکل باطری لا گوشی ال جی داشت.

مهمان

۱۳۹۱/۳/۱
نظره شخصیه من هست.طرفدارای سامسونگ ارزش وقت ما خیلی بالاتر هست که در مورد 1 برند سطح پایین که همه چیشو از سامسونگ کپی کرده حرف بزنیم.اگر میخواهید بحث کنید فقط در مورد سامسونگو اپلو اچ تی سی.بقیه برندهارو به حساب نیارید