خانهاخبار
از عکس های گرفته شده با ، گوشی همراه خود عکس های ترکیبی بسازید

از عکس های گرفته شده با ، گوشی همراه خود عکس های ترکیبی بسازید

یک شرکت تولید کننده ی نرم افزار های عکاسی، بسته ی نرم افزارهای ویژه ی تلفن های دوربین دار را عرضه کرد.به گزارش گروه خبری GSM ........
۱۳۸۵/۹/۱۱
یک شرکت تولید کننده ی نرم افزار های عکاسی، بسته ی نرم افزارهای ویژه ی تلفن های دوربین دار را عرضه کرد.به گزارش گروه     خبری GSM این نرم افزار ، تلفن های دوربین دار را قادر می سازد تا عکس های گرفته شده را سر هم کرده و به صورت پیوسته در آورند.براساس این گزارش نرم افزار مذکور با عنوان اسکالادو ، عکس ها را به صورت پشت سر هم تهیه کرده و در قالب یک عکس ارائه می دهد.
به گفته ی متس ژاکو بیسون_ مدیر اجرایی شرکت طراح این نرم افزار _ کاربران بدون نیاز به تخصص خاص و با استفاده از این نرم افزار می توانند تنها با زدن یک دکمه، عکس های پیوسته با رزولوشن بسیار عالی بگیرند، همچنین این نرم افزار می تواند به طور خودکار عکس هایی با کیفیت بالا را در قالب و اندازه ی دلخواه به هم متصل کند.
این گزارش می افزاید ، فن آوری دیگری نیز در این نرم افزار وجود دارد که حافظه مورد نیاز را با استفاده از فرمت  JPEGمی کاهد.این فن آوری که PAGPEG نام دارد، عکس ها با فرمت JPEG را در داخل دوربین پردازش می کند و در نهایت سرعت پردازش عکس ها را افزایش می دهد.
 
                                     

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)