خانهاخبار
آیپد ایر ۱۲٫۹ به نمایشگر MiniLED مجهز خواهد شد

آیپد ایر ۱۲٫۹ به نمایشگر MiniLED مجهز خواهد شد

اپل امسال و برای اولین بار نسخه بزرگ‌تر آیپد ایر را روانه بازار می‌کند که حالا شایعه شده از نمایشگر Mini LED بهره خواهد برد.

۱۴۰۳/۱/۳۱

تا به امروز، گزارش‌های مختلف اذعان داشته‌اند که اپل قصد دارد برای اولین بار تبلت آیپد ایر را در دو اندازه مختلف روانه بازار کند. به نظر می‌رسد غول فناوری آمریکایی درنظر دارد که استراتژی مشابه سری سری آیپد پرو را برای سری آیپد ایر پیاده‌سازی کند.

شایعات قبلی ادعا کرده‌اند که نسل جدید سری آیپد پرو به نمایشگر اولد مجهز خواهد شد. حالا نیز گزارشی منتشر شده که خبر از بهبود نمایشگر آیپد ایر ۱۲٫۹ اینچی می‌دهد.

تبلت آیپد ایر ۲۰۲۲

افشاگر شناخته‌شده و فعال برجسته حوزه نمایشگر، راس یانگ، ادعا کرده که نسخه بزرگ‌تر آیپد ایر از نمایشگر Mini LED برخوردار خواهد شد که در نسل فعلی سری آیپد پرو به کار رفته است. برای مقایسه، نسل قبلی آیپد ایر با نمایشگر ال‌سی‌دی عرضه شده که عملکرد به مراتب ضعیف‌تری در مقایسه با نمایشگرهای Mini LED دارد.

در مقایسه با پنل‌های ال‌سی‌دی، نمایشگر جدید آیپد ایر ۱۲٫۹ اینچی به لطف فناوری پیشرفته خود انرژی کمتری مصرف می‌کند، روشنایی بالاتری را در حالت HDR ارائه می‌دهد و رنگ‌ مشکی را با عمق بیشتری نمایش می‌دهد.

گزارش شده که اپل تعداد زیادی از پنل‌های Mini LED را که برای سری آیپد پرو توسعه داده بود را در انبارهای خود دارد. در این رابطه، به نظر می‌رسد اپل تمایل دارد که از فرصت استفاده کند و تبلت جدید خود را به نمایشگر Mini LED مجهز کند تا فروش آن افزایش پیدا کند.

آیپد پرو

نمایشگر Mini LED را می‌توان یکی از بهبودهای مهم سری آیپد ایر به شمار آورد که کیفیت تصویر بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. آیپد ایر ۱۲٫۹ اینچی برای کاربرانی مناسب است که قصد دارند بدون پرداخت هزینه زیاد یک تبلت بزرگ را خریداری کنند. 

علی‌رغم آن که آقای یانگ هیچ اشاره‌ای به نمایشگر نسخه ۱۰٫۹ اینچی آیپد ایر نکرده است، به نظر می‌رسد این تبلت همچنان با نمایشگر ال‌سی‌دی عرضه خواهد شد چرا که در انبارهای اپل هیچ پنل ۱۰٫۹ اینچی Mini LED وجود ندارد. 

در نهایت باید اشاره کرد که نسل جدید تبلت‌های اپل از جمله سری آيپد پرو و سری آیپد ایر احتمالا ماه آینده میلادی معرفی خواهند شد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)