خانهاخبار
زمان رونمایی از سری هواوی P70 فاش شد

زمان رونمایی از سری هواوی P70 فاش شد

نسل جدید سری پرچمدار هواوی احتمالا در تاریخ ۲ آوریل (۱۴ فروردین) معرفی خواهد شد. 

۱۴۰۳/۱/۱۰

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به تازگی تصویری در شبکه اجتماعی چینی Weibo فاش شده که زمان رونمایی از نسل جدید سری پرچمدار شیائومی را نشان می‌دهد. طبق این تصویر، سری هواوی P70 در تاریخ ۲ آوریل (۱۴ فروردین) معرفی خواهد شد. 

اندکی پس از انتشار تصویر زمان معرفی سری هواوی P70، مشخصات فنی هر چهار مدل این سری یعنی هواوی P70، هواوی P70 پرو، هواوی P70 پرو پلاس و هواوی P70 آرت در اختیار کاربران قرار گرفت.

huawei p70

شایان ذکر است که رندری از هواوی P70‌ پرو منتشر شده که طراحی پنل پشتی و ظاهر خاص ماژول دوربین آن را نشان می‌دهد. البته هنوز اصالت این تصویر مشخص نشده و نمی‌توان به درستی آن اطمینان داشت. 

گزارش شده که هر چهار مدل سری هواوی P70 به تراشه Kirin 9000s مجهز خواهند شد که توسط شرکت SMIC توسعه داده شده است. به لطف این تراشه، سری پرچمدار هواوی از شبکه 5G پشتیبانی خواهد کرد. 

هواوی P70 احتمالا از نمایشگر ۶٫۵۸ اینچی اولد با فناوری LTPO بهره خواهد برد در حالی که سه دیگر این سری پرچمدار نمایشگر ۶٫۷۶ اینچی اولد LTPO را به همراه خواهند داشت. دو مدل استاندارد و پرو سری به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی OV50H مجهز خواهند بود. از سوی دیگر، دو نسخه پرو و آرت نیز برای تصویربرداری از سنسور ۱ اینچی 50 مگاپیکسلی IMX989 سونی استفاده خواهند کرد. 

p70 1.jpg

رندر هواوی P70 پرو

برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی، سری هواوی P70 از دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی برخوردار شده است. هواوی P70 از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره خواهد برد که از شارژ ۸۸ واتی باسیم و شارژ ۵۰ واتی بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

هواوی P70 پرو باتری ۵۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۸۸ واتی باسیم و ۸۰ واتی بی‌سیم را به همراه خواهد داشت. دو مدل پرو پلاس و آرت نیز به باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۸۸ واتی باسیم و شارژ ۸۰ واتی بی‌سیم مجهز خواهند شد. 

در نهایت باید اشاره کرد که برای کانفیگ پایه رم ۱۲ گیگابایتی / حافظه ۵۱۲ گیگابایتی، هواوی P70 احتمالا با قیمت ۴٬۹۹۹ یوآن (۷۰۰ دلار) عرضه خواهد شد. هواوی P70 پرو با کانفیگ رم ۱۲ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی برچسب قیمتی ۶٬۹۹۹ یوآن (۹۷۰ دلار) به همراه خواهد داشت. از سوی دیگر، نسخه رم ۱۶ / حافظه ۵۱۲ گیگابایتی هواوی P70‌ پرو پلاس با قیمت ۸٬۹۹۹ یوآن (۱۲۰۰ دلار) به فروش خواهد رسید. در کانفیگ مشابه، هواوی P70 آرت با قیمت ۹٬۹۹۹ یوآن (۱۴۰۰ دلار) روانه بازار خواهد شد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)