خانهاخبار
سرعت شارژ گوشی‌های تاشو سامسونگ امسال نیز بهبود نخواهد داشت

سرعت شارژ گوشی‌های تاشو سامسونگ امسال نیز بهبود نخواهد داشت

گلکسی زد فلیپ ۶ و گلکسی زد فولد ۶ به تازگی با شارژر ۲۵ واتی در گواهی 3C‌ ثبت شده‌اند.

۱۴۰۳/۱/۸

مدل‌های سری گلکسی زد سامسونگ شاید پیشرفته‌ترین گوشی‌های تاشو حال حاضر بازار نباشند ولی قطعا محبوب‌ترین محصولات تاشو بازار به شمار می‌روند. در واقع، دیگر تولیدکنندگان اندرویدی گوشی‌های تاشو فولد و فلیپ خود را به مشخصات فنی بهتری مجهز کرده‌اند. 

با توجه به حضور گسترده گوشی‌های تاشو دیگر برندها در بازار، انتظار می‌رفت که سامسونگ امسال گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ را با بهبودهای قابل توجه همراه کند. حالا اما گزارشی منتشر شده که ادعا می‌کند این گوشی‌ها از شارژ مشابه نسل قبلی بهره خواهند برد.

Z flip.jpg

وبسایت MySmartPrice گزارش کرده که گوشی‌های گلکسی زد فولد ۶ (شناسه مدل SM-F9560) و گلکسی زد فلیپ ۶ (شناسه مدل SM-F7410) در گواهی 3C لیست شده‌اند. این دو گوشی ظاهرا از شارژر EP-TA800 سامسونگ پشتیبانی می‌کنند.

در حالی که آداپتور شارژ EP-TA800 برای سال‌هاست که توسط سامسونگ استفاده می‌شود، این شارژر تنها از شارژ ۲۵ واتی برخوردار است. در واقع، انتظار می‌رود که گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ نیز برای یک سال دیگر با شارژ ۲۵ واتی عرضه شوند. 

شارژ ۲۵ واتی برای محصولات تاشو پرچمدار سال ۲۰۲۴ شاید چندان مناسب نباشد. برندهایی مانند گوگل، اپل و سامسونگ ظاهرا تمایل چندانی به تجیهز گوشی‌های خود با شارژ سریع‌تر ندارند. از سوی دیگر، برندهای چینی در حال حاضر پرچمدارهای خود را با شارژ ۶۵ واتی و یا سریع‌تر عرضه می‌کنند. حتی برخی از گوشی‌های میان‌رده این برندها از شارژ ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کنند. 

Z flip 5.jpg

گلکسی اس ۲۴ اولترا از سریع‌ترین شارژ بین محصولات سامسونگ یعنی توان ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند. در این راستا، حتی بهترین گوشی سامسونگ نیز از توان شارژ پایین‌تری در مقایسه با برخی از میان‌رده‌های چینی برخوردار است. به علاوه، جدیدترین گوشی تاشو بازار یعنی ویوو X فولد ۳ پرو از شارژ ۱۰۰ واتی باسیم و شارژ ۵۰ واتی بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

در نهایت باید اشاره کرد که گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ در نیمه دوم سال جاری میلادی و در ماه ژوئیه معرفی خواهند شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)