خانهاخبار
مشخصات فنی وان پلاس نورد CE 4‌ به طور کامل لو رفت

مشخصات فنی وان پلاس نورد CE 4‌ به طور کامل لو رفت

به تازگی گزارشی مفصل منتشر شده که حاوی رندرها و مشخصات فنی نسل جدید سری نورد وان پلاس است. 

۱۴۰۳/۱/۸

وان پلاس در تاریخ ۱ آوریل (۱۳ فروردین) از نسل جدید سری نورد خود موسوم به وان پلاس نورد CE 4 رونمایی خواهد کرد. در حال حاضر، صفحه پشتیبانی این گوشی در وبسایت شعبه هندی وان پلاس و همچنین فروشگاه آمازون قرار گرفته که حاوی بخشی از مشخصات فنی آن نیز است. 

حالا اما در حالی که تنها چند روز به معرفی وان پلاس نورد CE 4 زمان باقی مانده، به تازگی افشاگری به نام Ishan Agarwal با انتشار یک پست در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) مشخصات فنی و رندرهای گوشی جدید وان پلاس را به اشتراک گذاشته است. 

Nord.jpg

طبق این گزارش، وان پلاس نورد CE 4 به نمایشگر ۶٫۷ اینچی امولد LTPS مجهز خواهد بود که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد. وان پلاس نیز چندی پیش تایید کرد که نمایشگر این گوشی از رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس پشتیبانی خواهد کرد. 

قلب تپنده میان‌رده وان پلاس تراشه اسنپدراگون ۷ نسل سه خواهد بود که در گوشی‌هایی مانند ویوو V30 و موتورولا اج ۵۰ پرو به کار رفته است. این تراشه با حافظه رم ۸ گیگابایتی LPDDR4x و حافظه داخلی تا ۲۵۶ گیگابایت UFS 3.1 همراه خواهد شد. البته در صورت نیاز به حافظه داخلی بیشتر، وان پلاس نورد CE 4 از درگاه کارت حافظه microSD تا ۱ ترابایت بهره خواهد برد. 

nord 2.jpg

انرژی موردنیاز وان پلاس نورد CE 4 توسط باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ فوق سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود شارژ کامل این دستگاه تنها در عرض ۳۰ دقیقه انجام شود. وان پلاس نورد CE 4 احتمالا با اندروید ۱۴ مبتنی بر OxygenOS 14 عرضه می‌شود.

پنل پشتی وان پلاس نورد CE 4‌ میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی LYT-600‌ سونی با لرزشگیر اپتیکال و لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی IMX355 سونی خواهد بود. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۱۶ مگاپیکسلی است. 

nord 1.jpg

امکان دارد که وان پلاس نورد CE 4 با قیمت کمتر از ۲۵٬۰۰۰ روپیه (۳۰۰ دلار) به فروش برسد. این گوشی در دو کانفیگ رم ۸ / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۸ / حافظه ۲۵۶ گیگابایت و در دو رنگ سبز و خاکستری روانه بازارهای جهانی می‌شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)