خانهاخبار
دو رنگ جدید برای آیفون ۱۶ پرو گزارش شد

دو رنگ جدید برای آیفون ۱۶ پرو گزارش شد

در حالی که حدود یک ماه پیش یکی از افشاگران خبر از دو رنگ جدید برای سری آیفون ۱۶ پرو داده بود، امروز گزارش دیگری ادعا کرده که رنگ‌های جدید این گوشی‌ها در راه است؛ گزارشی که می‌توان گفت با شایعه پیشین همخوانی دارد.

۱۴۰۳/۱/۷

شایعه جدیدی از چین ادعا می‌کند که مدل‌های آینده آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس اپل در رنگ‌های تیتانیومی جدید «مشکی فضایی» و «رز» عرضه خواهند شد.

طبق پستی که امروز در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده و توسط افشاگر معروف «ShrimpApplePro» در X (توییتر) به اشتراک گذاشته شده است، رنگ آبی تیتانیوم که مدل‌های آیفون ۱۵ پرو در حال حاضر با آن در دسترس هستند، به نفع رنگ رز جدید از سری آیفون۱۶ پرو حذف خواهد شد. در همین حال «مشکی فضایی» هم که گفته می‌شود مشابه رنگ آیفون ۱۴ پرو با همین نام است، جایگزین بلک تیتانیوم خواهد شد.

این شایعه همچنین ادعا می‌کند که رنگ‌های تیتانیوم طبیعی و سفید در مدل‌های آیفون ۱۶ پرو اندکی متفاوت خواهند بود. گفته می‌شود که تیتانیوم طبیعی در حال بازگشت است، اما رنگ خاکستری بیشتری به آن اضافه خواهد شد (کمی تیره‌تر از رنگ کنونی). در همین حال، سفید تیتانیوم بیشتر شبیه یک رنگ «سفید نقره‌ای» ظاهر می‌شود که گفته شده مشابه نسخه نقره‌ای آیفون ۱۴ پرو است.

کاربر ویبو که منبع شایعه است پیش‌تر در نقش یک افشاگر فعال ظاهر نشده است. با این حال، ShrimpApplePro ادعا می‌کند که این حساب کاربری به درستی پیش از عرضه رنگ بنفش که در آیفون ۱۴ پرو عرضه شد، این موضوع را پیش‌بینی کرده بوده است.

رنگ‌های آیفون
رنگ‌های شایعه شده برای سری آیفون ۱۶ پرو

اپل مدل‌های پرو خود را از فولاد ضد زنگ به تیتانیوم با سری آیفون ۱۵ پرو سال گذشته تغییر داد. آیفون ۱۵ پرو در رنگ‌های تیتانیوم مشکی، تیتانیوم سفید، تیتانیوم آبی و تیتانیوم طبیعی عرضه می‌شود، اما اپل با ارایه نکردن گزینه طلایی همه را شگفت‌زده کرد. این رنگ با معرفی آیفون 5S شروع شد و تا آیفون ۸ و سپس آیفون XS تا آیفون ۱۴ پرو در دسترس بود. بنابراین شایعه شده رنگ جدید «رز» به خوبی می‌تواند نسخه تیتانیومی با سایه طلایی باشد.

این دومین شایعه‌ای است که در مورد گزینه‌های رنگ آیفون ۱۶ پرو شنیده‌ایم. ماه گذشته، افشاکننده معروف به «Majin Bu» ادعا کرد که مدل‌های پرو سری آیفون ۱۶ در رنگ‌های «Desert Titanium» و «Titanium Gray» در دسترس خواهند بود و این نام‌ها نشان می‌دهد که ممکن است با رنگ رز شایع امروزی و تیتانیوم طبیعی بهینه‌شده همپوشانی داشته باشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)