خانهاخبار
جزئیات طراحی نمایشگر و باتری شیائومی میکس فلیپ فاش شد

جزئیات طراحی نمایشگر و باتری شیائومی میکس فلیپ فاش شد

اولین گوشی تاشو فلیپ شیائومی احتمالا در نیمه اول سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. 

۱۴۰۳/۱/۷

گزارش‌های غیر رسمی ادعا کرده‌اند که شیائومی در حال آماده‌سازی برای معرفی و عرضه اولین گوشی تاشو فلیپ خود است. این گوشی احتمالا با نام شیائومی میکس فلیپ روانه بازار می‌شود. حالا در حالی که شیائومی هنوز هیچ اشاره‌ای به گوشی خود نکرده است، به تازگی جزئیات طراحی و باتری میکس فلیپ فاش شده است.

افشاگر شناخته‌شده چینی به نام Digital Chat Station مشخصات فنی شیائومی میکس فلیپ را در شبکه اجتماعی چینی Weibo به اشتراک گذاشته است. 

DCS.jpg

طبق این گزارش، شیائومی میکس فلیپ در نیمه اول سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. در این راستا، به نظر می‌رسد نباید زمان زیادی تا عرضه اولین گوشی تاشو فلیپ شیائومی صبر کنیم. براساس گفته‌هایی این افشاگر، نمایشگر داخلی شیائومی میکس فلیپ از حاشیه‌های نازکی بهره خواهد برد. از سوی دیگر، نمایشگر کاور گوشی میزبان دو ماژول دایره‌ای‌شکل برای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک سنسور تله‌فوتو خواهد بود. 

افشاگر DCS همچنین ادعا کرده که شیائومی میکس فلیپ به باتری ۴۸۰۰ و یا ۴۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد شد. با این باتری حجیم، انتظار داریم که گوشی شیائومی تا مدت زمان زیادی کاربران را همراهی کند. شایعه شده که این دستگاه از شارژ ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند. 

mix flip.jpg

برخلاف گزارش‌های اولیه، ظاهرا شیائومی میکس فلیپ از قابلیت اتصال ماهواره‌ای برخوردار نخواهد شد. از دیگر مشخصات فنی اصلی این گوشی می‌توان تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه را نام برد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)