خانهاخبار
بروزرسانی One UI 6.1 سری گلکسی اس ۲۳ در این تاریخ عرضه می‌شود

بروزرسانی One UI 6.1 سری گلکسی اس ۲۳ در این تاریخ عرضه می‌شود

سامسونگ به تازگی زمان عرضه بروزرسانی موردانتظار One UI 6.1 برای سری گلکسی اس ۲۳ را تایید کرده است. 

۱۴۰۳/۱/۶

ماه گذشته، سامسونگ اعلام کرد که ماه مارس سال جاری میلادی بروزرسانی One UI 6.1 را برای سری گلکسی اس ۲۳ عرضه خواهد کرد. در آن زمان، سامسونگ هیچ اشاره‌ای به تاریخ دقیق عرضه این بروزرسانی نکرد ولی حالا به تازگی برند کره زمان ارائه بروزرسانی One UI 6.1 را تایید کرده است.

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، سامسونگ به طور رسمی اعلام کرد که بروزرسانی One UI 6.1 از تاریخ ۲۸ مارس (۹ فروردین) برای سری گلکسی اس ۲۳ در دسترس قرار می‌گیرد.

S23.jfif

شعبه چین برند سامسونگ با ارسال یک پیغام برای کاربران سری گلکسی اس ۲۳ تایید کرد که بروزرسانی One UI 6.1 در تاریخ مذکور برای این کشور عرضه می‌شود. یک رییس انجمن کاربرا سامسونگ نیز اذعان داشته که بروزرسانی One UI 6.1 در تاریخ ۹ فروردین عرضه خواهد شد.

به طور معمول، بروزرسانی‌های سامسونگ در ابتدا برای چند کشور محدود در دسترس قرار می‌گیرند و پس از چند به روز به طور جهانی عرضه می‌شوند. انتظار می‌رود بروزرسانی One UI 6.1 نخست برای کشورهای چین و کره جنوبی عرضه شود و سپس روانه بازارهای دیگر خواهد شد.

جدا از سری گلکسی اس ۲۳، دیگر محصولات سامسونگ مانند گلکسی زد فولد ۵، گلکسی زد فلیپ ۵ و گلکسی تب اس ۹ نیز جزو اولین دستگاه‌های این برند خواهند بود که بروزرسانی One UI 6.1 را دریافت می‌کنند. البته این بروزرسانی در ماه آوریل برای دستگاه‌های مذکور عرضه خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)