خانهاخبار
تصویری جدید طراحی پرچمدار موتورولا را نشان می‌دهد

تصویری جدید طراحی پرچمدار موتورولا را نشان می‌دهد

پرچمدار موردانتظار موتورولا که موتورولا اج ۵۰ پرو نام دارد احتمالا در تاریخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ معرفی خواهد شد.

۱۴۰۲/۱۲/۲۸

هفته گذشته، موتورولا رسما اعلام کرد که در تاریخ ۳ آوریل سال جاری میلادی (۱۵ فروردین ۱۴۰۳) یک رویداد بزرگ را برگزار خواهد کرد. با توجه به این موضوع، امکان دارد که پرچمدار جدید این برند موسوم به موتورولا اج ۵۰ پرو (Motorola Edge 50 Pro) در طی رویداد مذکور معرفی شود. 

حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، افشاگری برجسته به نام Abhishek Yadav ادعا کرده که موتورولا اج ۵۰ پرو قطعا در رویداد ۱۵ فروردین موتورولا معرفی خواهد شد. این افشاگر همچنین تصویری تبلیغاتی از پرچمدار موتورولا را به اشتراک گذاشته که طراحی آن را نشان می‌دهد. 

Edge 50 pro.jfif

همانطور که در این تصویر مشخص است، ماژول دوربین موتورولا اج ۵۰ پرو با بدنه دستگاه یکپارچه است و تنها کمی برآمدگی دارد. همچنین در پنل جلویی نیز نمایشگر حفره‌دار با لبه‌های خمیده را مشاهده می‌کنیم. 

افشاگر Abhishek Yadav‌ در ادامه گزارش خود بخشی از مشخصات فنی موتورولا اج ۵۰ پرو را نیز در اختیار کاربران قرار داده است. در این راستا، پرچمدار موتورولا به نمایشگر ۶٫۷ اینچی P-OLED با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی و رزولوشن تصویر 1.5K مجهز خواهد شد که قادر است به روشنایی ۲۰۰۰ نیتی دست پیدا کند. 

قلب تپنده دستگاه نیز تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل سه خواهد بود که با اندروید ۱۴ همراه می‌شود. منبع تغذیه موتورولا اج ۵۰ پرو باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ ۱۲۵ واتی باسیم و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

Edge 50 pro 1.jfif

انتظار می‌رود موتورولا اج ۵۰ پرو برای بهبود کیفیت تصویربرداری و عملکرد دوربین‌ها به هوش مصنوعی مجهز شود. گزارش شده که این پرچمدار از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی برخوردار خواهد شد. از دیگر مشخصات فنی موتورولا اج ۵۰ پرو می‌توان به سنسور اثرانگشت درون نمایشگر و محافظ صفحه گوریلا گلس ۵ اشاره کرد. 

جدا از این گوشی، موتورولا ظاهرا قصد عرضه یک گوشی دیگر به نام موتورولا اج ۵۰ فیوژن (Motorola Edge 50 Fusion) را دارد که به احتمال زیاد با قیمتی کمتر از اج ۵۰ پرو عرضه می‌شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)