خانهاخبار
نقشه‌راه اپل فاش شد؛ از عرضه آیفون SE 4 تا معرفی عینک واقعیت افزوده

نقشه‌راه اپل فاش شد؛ از عرضه آیفون SE 4 تا معرفی عینک واقعیت افزوده

نقشه‌راه فاش‌شده برند اپل نشان می‌دهد که غول فناوری آمریکایی در طی سه سال آینده از آیفون SE 4، آيفون تاشو و عینک واقعیت افزوده رونمایی خواهد کرد. 

۱۴۰۲/۱۲/۲۸

افشاگری شناخته‌شده به نام Revegnus به تازگی نقشه‌راه برند اپل را در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق)‌ به اشتراک گذاشته که شامل برنامه زمانی عرضه محصولات این شرکت تا سال ۲۰۲۷ میلادی می‌شود. در این نقشه‌راه زمان معرفی از محصولات موردانتظاری مانند عینک واقعیت افزوده اپل و آیفون تاشو ذکر شده است.

Apple roadmap 1.jpg

برای سال جاری میلادی، نقشه‌راه اپل تایید می‌کند که باید منتظر عرضه مدل‌های جدید آیپد پرو باشیم که به نمایشگر اولد مجهز هستند. این تبلت‌ها احتمالا در ماه جاری و یا ماه بعد میلادی معرفی خواهند شد. 

در ادامه سال ۲۰۲۴ میلادی، نقشه‌‌راه اپل نشان می‌دهد که نمایشگرهای آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو بزرگ‌تر از نسل قبلی خواهند شد و به ترتیب برابر با ۶٫۳ اینچ و ۶٫۹ اینچی خواهند بود. همچنین هر دوی این گوشی‌ها از سنسور زوم Tetraprism بهره خواهند برد. 

ipad.jpg

در سال ۲۰۲۵ میلادی، آيفون SE 4 با نمایشگر اولد ۶٫۱ اینچی و دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی معرفی خواهد شد. به علاوه، سری آيفون ۱۷ پرو نیز احتمالا به دوربین سه‌گانه ۴۸ مگاپیکسلی خواهد شد. مدل‌های ۲۰۲۵ آیفون همچنین با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی روانه بازار می‌شوند. مدل‌های پرو سری آیفون ۱۷ از دوربین سلفی ۴۸ مگاپیکسلی بهره خواهند برد که از لرزشگیر اپتیکال نیز پشتیبانی می‌کنند. 

سال ۲۰۲۶ میلادی سالی بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود چرا که نقشه‌راه اپل نشان می‌دهد که در این سال شاهد رونمایی و عرضه اولین آیفون تاشو خواهیم بود. این گوشی از نمایشگر کاور ۶ اینچی و نمایشگر داخلی ۸ اینچی برخوردار خواهد شد. 

iphone 1.jfif

در همین سال، آیپد ایر مجهز به نمایشگر اولد معرفی خواهد شد که در دو نسخه ۸٫۴ اینچی و ۱۰٫۹ اینچی عرضه می‌شود. مک بوک‌های اولد ۱۴ و ۱۶ اینچی نیز در سال ۲۰۲۶ میلادی عرضه خواهند شد. 

نقشه‌راه فاش‌شده اپل در سال ۲۰۲۷ میلادی به پایان می‌رسد. در این سال، عینک واقعیت افزوده اپل رونمایی می‌شود که یکی از محصولات موردانتظار اپل به شمار می‌رود. عینک هوشمند اپل از نمایشگرهای ۱٫۴ اینچی بهره خواهد برد که از نوع MicroOLED و یا MicroLED خواهند بود.

iphone fold.jpg

جدا از آیفون تاشو، اپل ظاهرا در حال توسعه یک آیپد تاشو نیز است که حالا نقشه‌راه اپل تایید کرده این دستگاه در سال ۲۰۲۷ میلادی و با نمایشگر ۲۰ اینچی عرضه می‌شود. 

به طور کلی، به نظر می‌رسد در طی سال‌های آینده محصولات جذابی از سوی اپل معرفی خواهند شد که قطعا باعث شدیدتر شدن رقابت‌ها در بازار دستگاه‌های تاشو و بازار محصولات واقعیت مجازی می‌شوند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)