خانهاخبار
جدیدترین ساعت هوشمند هوآوی، WATCH GT 4 با طراحی مدرن و عملکرد قدرتمند، برای خرید در دسترس است

جدیدترین ساعت هوشمند هوآوی، WATCH GT 4 با طراحی مدرن و عملکرد قدرتمند، برای خرید در دسترس است

از همان ابتدا، سری GT ساعت‌های هوشمند هوآوی به ماهیت عنوان «Grand Tourer» که یادآور مفهوم سرعت و دوام بالاست وفادار مانده و به طور مداوم ساعت‌های هوشمند پرچم‌دار بادوام و قدرتمندی را عرضه می‌کند.

۱۴۰۲/۱۲/۲۸

 جدیدترین ساعت هوشمند هوآوی یعنی HUAWEI WATCH GT 4 هم از این قاعده مستثنی نیست. اگر از آن دسته کاربرانی هستید که از ساعت هوشمند نه تنها برای کامل کردن استایل خود استفاده می‌کنید، بلکه به دنیال ارتقای تجربه استفاده از ساعت به عنوان دستیار هوشمند هم هستید، ساعت هوشمند هوآوی واچ GT 4، با طراحی نوآورانه و مد روز، باتری بادوام و عملکرد قدرتمند در کنار فراهم کردن امکان ردیابی شاخصه‌های سلامتی و ویژگی‌های ورزشی، گزینه‌ای است که نباید آن را برای بررسی از دست بدهید.

پیشرو و نوآور در طراحی ساعت‌های هوشمند

هوآوی با معرفی ساعت هوشمند HUAWEI WATCH GT 4، تکنولوژی روز دنیا را با صنعت مد و استایل ادغام کرده تا به بهترین نتیجه از طراحی و عملکرد دست پیدا کند. طراحی مدل‌های مختلف ساعت هوشمند GT 4 هوآوی به گونه‌ای است که به راحتی می‌توانید آن را با هر استایل و موقعیتی که در آن قرار دارید، ست کنید: یک جلسه کاری، دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی یا جلسات تمرین ورزشی.

ساعت هوشمند HUAWEI WATCH GT 4 با داشتن عناصر طراحی خلاقانه و در عین حال حفظ زیبایی‌شناسی هندسی مدرن در مدل‌های قبلی خود، یک گام جسورانه به سمت جلو از طرح‌های کلاسیک سری GT برداشته است. این ساعت در دو  نسخه معرفی شده است: نسخه 46 میلی‌متری با طراحی قاب هشت ضلعی و قاب بیرونی قوی و مستحکم و نسخه 41 میلی‌متری با طراحی ظریف و جواهر مانند.

در حال حاضر از مدل‌ 46 میلی‌متری این ساعت، مدل‌های سیلیکونی مشکی رنگ، چرمی قهوه‌ای و نانو- سیلیکونی سبز رنگ برای سفارش در کشور عرضه شده است و به راحتی می‌توانید بسته به سبک استایل، سلیقه و موقعیت‌های مختلف، مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید. به علاوه با استفاده از طیف وسیعی از واچ فیس‌های عرضه شده در ساعت (بیش از 25000 واچ فیس) و هم‌چنین اپ گالری هوآوی، صفحه ساعت را با استایل و سلیقه خود ست کنید.

11.jpg

همراه حرفه‌ای و دقیق سلامتی و تناسب اندام

هنگامی که صحبت از ارزیابی شاخصه‌های سلامتی و تناسب اندام به میان می‌آید، ساعت هوشمند هوآوی واچ GT 4، فراتر از یک گجت پوشیدنی هوشمند ظاهر می‌شود و در نقش یک همراه اختصاصی سلامتی و تناسب اندام، طیف وسیعی از اطلاعات سلامتی را در گزارشات اختصاصی برای شما فراهم می‌کند تا با استفاده از فناوری‌های به روز و دقیق، از جزئیات سلامتی خود آگاهی داشته باشید. 

اندازه‌گیری مداوم ضربان قلب با فناوری TruSeenTM 5.5+، سطح استرس، سطح اکسیژن خون، تجزیه و تحلیل آریتمیPPG، مدیریت چرخه قاعدگی 3.0، نحوه تنفس در خواب، پایش علمی خواب با فناوریTruSleepTM 3.0T در کنار نظارت بر فعالیت‌های ورزشی، داشتن بیش از 100 فعالیت ورزشی پیش فرض، مربی ورزشی، تشخیص هوشمند تمرینات ورزشی با قابلیت شخصی‌سازی تمرینات، مدیریت کالری فعالیت‌های ورزشی و امکان تنظیم اهداف ورزشی متفاوت از طریق حلقه‌های فعالیت Stay Fit، پکیج کاملی از سلامتی و تناسب اندام را برای کاربران فراهم می‌کند.

22.jpg

تمامی اطلاعات مربوط به شاخصه‌های سلامتی و فعالیت‌های ورزشی، میزان کالری سوزانده شده، پایش خواب و .... از طریق اپلیکیشن HUAWEI Health در دسترس است. تنها کافیست ساعت هوشمند خود را با این اپلیکیشن Pair کنید.

باتری بادوام و عملکرد قدرتمند

عمر باتری بالا، همواره ویژگی جدایی‌ناپذیر و قابل توجه ساعت‌های هوشمند هوآوی بوده و هست. ساعت هوشمند GT 4 هوآوی در ورای طراحی مدرن، قابلیت‌های عملکردی قدرتمندی را در خود جای داده است که تجربه کاربری روان و سریعی را تضمین می‌کند. نسخه 46 میلی‌متری ساعت هوشمند GT 4 در استفاده عادی تا 14 روز و نسخه 41 میلی‌متری در استفاده عادی تا 7 روز شارژ دهی دارند. ساعت از شارژ سریع و هم‌چنین قابلیت شارژ بی‌سیم و معکوس نیز پشتیبانی می‌کند.

عمر باتری بالا و شارژدهی طولانی مدت ساعت‌های هوشمند هوآوی، به راحتی حس استفاده از ساعت‌های کلاسیک را برای کاربر تداعی می‌کند چراکه لازم نیست به صورت مداوم و در کوتاه مدت، آن را شارژ کنید.

ساعت هوشمند هوآوی WATCH GT 4، از قابلیت مکالمه بلوتوثی و پاسخگویی سریع به پیام‌ها و نوتیفیکیشن‌ها نیز پشتیبانی می‌کند. به علاوه با استفاده از حافظه داخلی دستگاه، می‌توانید فایل‌های موسیقی، مخاطبان و اطلاعات مرتبط را نیز روی دستگاه ذخیره کنید.

اگر به دنیال خرید یک ساعت هوشمند با طراحی مدرن، عملکرد قدرتمند و ویژگی‌های متنوع و کاربردی هستید و عمر باتری بالا نیز برای شما در اولویت است، ساعت هوشمند هوآوی WATCH GT 4 هم‌اکنون در دیجی‌کالا برای سفارش در دسترس قرار دارد. نکته هیجان انگیز دیگر این است که این ساعت با سایر دستگاه‌های اندروید و iOS سازگار بوده و می‌توانید به راحتی ساعت هوشمند را با گوشی خود Pair کنید.

برای اطلاع بیشتر از مشخصات این محصول و سایر محصولات هوآوی می‌توانید به وب‌سایت رسمی هوآوی مراجعه کنید.

سلب مسئولیت: سایت جی اس ام در تهیه این متن تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی درباره درستی محتوای آن ندارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)