خانهاخبار
زمان برگزاری رویداد Google I/O تایید شد

زمان برگزاری رویداد Google I/O تایید شد

گوگل به تازگی تایید کرد که کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان این برند در تاریخ ۱۴ مه ۲۰۲۴ میلادی (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزار می‌شود.

۱۴۰۲/۱۲/۲۵

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، گوگل به تازگی اعلام کرده که کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان این برند، Google I/O، در روز ۱۴ مه سال ۲۰۲۴ میلادی (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزار خواهد شد. غول فناوری آمریکایی این خبر را بعد از آن که تعداد کافی از اعضای انجمن گوگل موفق به حل پازل «Break the Loop» شدند اعلام کرد. 

به طور معمول، رویداد Google I/O شامل یک سخنرانی اصلی می‌شود که در طی آن از محصولات سخت‌افزاری جدید و قابلیت‌های نرم‌افزاری برای دستگاه‌های فعلی گوگل رونمایی خواهند شد. 

google 2.png

امسال نیز به احتمال زیاد رویداد موردانتظار گوگل به شیوه مشابه برگزار می‌شود که در آن مدیرعامل گوگل یعنی ساندار پیچای در Shoreline Amphitheatre وظیفه ادای سخنرانی اصلی گوگل را برعهده خواهد داشت. 

به مانند سال‌های گذشته، رویداد Google I/O سال ۲۰۲۴ نیز به صورت زنده و رایگان پخش خواهد شد و همه کاربران می‌توانند به صورت مجازی در این رویداد شرکت کنند. البته امکان حضور تعداد محدودی از تماشاگران وجود خواهد داشت. 

متاسفانه گوگل هیچ اشاره‌ای به محصولاتی که قرار است در رویداد موردنظر معرفی می‌شود نکرده است. با این وجود، انتظار می‌رود اطلاعات بیشتری از قابلیت‌های هوش مصنوعی و همچنین مدل هوش مصنوعی پیشرفته این برند یعنی جمنای در دسترس قرار بگیرد. 

google.jpg

ستاره رویداد Google I/O اما به احتمال زیاد پیکسل 8a خواهد بود که نسل جدید گوشی‌های مقرون به صرفه گوگل محسوب می‌شود. غول فناوری آمریکایی اخیرا به طور غیرمستقیم عرضه این گوشی را تایید کرد و به نظر می‌رسد در رویداد پیش‌رو شاهد معرفی این گوشی خواهیم بود. 

احتمال رونمایی از پیکسل فولد ۲ در رویداد Google I/O گوگل پایین است چرا که قبلا شایعات ادعا کرده‌اند که نسل جدید پیکسل فولد به دلیل آن که با تراشه تنسور G4 عرضه می‌شود، با تاخیر معرفی می‌شود. البته امکان دارد که گوگل تیزرهایی از پیکسل فولد ۲ و همچنین سری پیکسل ۹ را در اختیار کاربران قرار دهد. به علاوه، انتظار داریم که گوگل جزئیات جدیدی از اندروید ۱۵ را نیز اعلام کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)