خانهاخبار
تصویر رسمی وان پلاس Ace 3V حاشیه‌های نازک آن را تایید می‌کند

تصویر رسمی وان پلاس Ace 3V حاشیه‌های نازک آن را تایید می‌کند

به تازگی تصویری از وان پلاس Ace 3V‌ منتشر شده که ضمن نمایش حاشیه‌های نازک نمایشگر گوشی، وجود اسلایدر هشدار را نیز در آن تایید می‌کند.

۱۴۰۲/۱۲/۲۳

وان پلاس چندی پیش تایید کرد که در طی ماه جاری میلادی از یک گوشی میان‌رده به نام وان پلاس Ace 3V رونمایی خواهد کرد. تا به امروز، گزارش‌های زیادی پیرامون محصول موردانتظار وان پلاس منتشر شده و حالا به تازگی تصویری واقعی از این دستگاه فاش شده که طراحی پنل جلویی آن را نشان می‌دهد.

در حالی که هنوز زمان رونمایی از وان پلاس Ace 3V مشخص نشده است، رییس شعبه چین برند وان پلاس تصویری واقعی از گوشی جدید این برند را به اشتراک گذاشته است.

Ace 3v.jpg

همانطور که در این تصویر مشخص است، نمایشگر وان پلاس Ace 3V از ناچ حفره برای دوربین سلفی بهره خواهد برد و در چهار طرف نیز از حاشیه‌های بسیار نازکی برخوردار خواهد شد. به لطف حاشیه‌های باریک، ظاهر پنل جلویی گوشی جذاب به نظر می‌رسد. 

تصویر وان پلاس Ace 3V‌ همچنین تایید می‌کند که این گوشی به امضای گوشی‌های وان پلاس یعنی اسلایدر هشدار مجهز خواهد شد که در سمت چپ گوشی جای گرفته است. از سوی دیگر، انتظار می‌رود که کلید پاور و کنترل حجم صدا نیز در سمت راست بدنه قرار بگیرند. 

روز گذشته، وان پلاس Ace 3V‌ با تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل سه، حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و اندروید ۱۴ در بنچمارک گیک‌بنچ لیست شد. در واقع، میان‌رده وان پلاس به اولین گوشی بازار با تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل سه بدل خواهد شد. کوالکام در تاریخ ۱۸ مارس (۲۸ اسفند) از این تراشه رونمایی خواهد کرد.

طبق شایعات پیشین، وان پلاس Ace 3V به نمایشگر اولد با رزولوشن تصویر 1.5K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد شد که در خود دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را جای خواهد داد. دوربین اصلی گوشی نیز میزبان سنسور ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. از دیگر مشخصات فنی میان‌رده وان پلاس می‌توان به باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، شارژ ۱۰۰ واتی و سنسور اثرانگشت داخل نمایشگر اشاره کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)