خانهاخبار
سری شیائومی ۱۵ احتمالا با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل چهار عرضه می‌شود

سری شیائومی ۱۵ احتمالا با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل چهار عرضه می‌شود

به تازگی یک افشاگر ادعا کرده که نسل جدید سری پرچمدار شیائومی به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل چهار و نمایشگر با رزولوشن تصویر 1.5K مجهز خواهد شد.

۱۴۰۲/۱۱/۹

در حالی که هنوز ماه‌ها تا رونمایی از نسل جدید سری پرچمدار شیائومی یعنی سری شیائومی ۱۵ زمان باقی مانده است، تا به امروز اطلاعات مختلفی از گوشی‌های قدرتمند شیائومی فاش شده است. حالا به تازگی نیز گزارشی در دسترس قرار گرفته که حاوی بخشی از مشخصات فنی سری شیائومی ۱۵ است. 

افشاگری به نام Smart Pikachu با انتشار پستی در شبکه اجتماعی چینی Weibo پرده از مشخصات فنی مربوط به نمایشگر و سخت‌افزار سری شیائومی ۱۵ برداشته است. 

Xiaomi 15.jpg

طبق آنچه این افشاگر اعلام کرده است، سری شیائومی ۱۵ به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل چهار مجهز خواهد شد که قبلا نیز در گزارش‌های مختلف به آن اشاره شده بود. برای نمونه، افشاگر شناخته‌شده چینی به نام Digital Chat Station در ماه دسامبر سال گذشته میلادی ادعای مشابهی را مطرح کرده بود. 

افشاگر DCS همچنین اعلام کرده که شیائومی ۱۵ به نمایشگر ۶٫۳۶ اینچی اولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد شد. حالا Smart Pikachu نیز ادعا کرده که این نمایشگر از رزولوشن تصویر 1.5K پشتیبانی خواهد کرد. 

Xiaomi 14 pro.jpg

براساس شایعات قبلی، فرآیند تولید انبوه سری شیائومی ۱۵ در سپتامبر سال جاری میلادی آغاز خواهد شد. در این رابطه، به نظر می‌رسد باید در ماه اکتبر امسال منتظر رونمایی و عرضه نسل جدید سری پرچمدار شیائومی باشیم. در مقایسه با سال قبل، شیائومی ۱۳ نیز در ابتدا در ماه اکتبر برای بازار چین معرفی شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)