خانهاخبار
طراحی پنل پشتی ریلمی جی‌تی نئو ۵ با نورپردازی LED تایید شد

طراحی پنل پشتی ریلمی جی‌تی نئو ۵ با نورپردازی LED تایید شد

اولین گوشی جهان با شارژ فوق سریع ۲۴۰ واتی ۲۰ بهمن معرفی خواهد شد.
۱۴۰۱/۱۱/۱۲

در حالی که هنوز یک هفته تا رونمایی از پرچمدار جدید برند ریلمی موسوم به ریلمی جی‌تی نئو ۵ زمان باقی مانده است، این تولید‌کننده چینی تیزرهای مختلفی از پرچمدار موردانتظار خود را در اختیار کاربران قرار داده است. حالا امروز نیز برند ریلمی با انتشار تیزر تازه‌ای پرده از طراحی پنل پشتی ریلمی جی‌تی نئو ۵ به همراه  نورپردازی LED آن برداشت. 

image

تیزر ریلمی جی‌تی نئو ۵

طبق این گزارش، پنل پشتی ریلمی جی‌تی نئو ۵ میزبان ماژول دوربین مربعی‌شکلی خواهد بود که در آن سه سنسور جای گرفته است. در کنار این جزیره دوربین، نورپردازی LED این پرچمدار نیز جای گرفته است که عبارت Dare To Leap را نشان می‌دهد. ماه دسامبر سال گذشته میلادی بود که شایعاتی منتشر شد مبنی بر این که ریلمی جی‌تی نئو ۵ به نورپردازی RGB مجهز خواهد بود ولی حالا مشخص شد که این پرچمدار از نورپردازی LED با رنگ بنفش بهره خواهد برد.  شایعات قبلی اذعان داشته‌اند که پرچمدار ریلمی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. 

شایان ذکر است دیروز نیز تیزری از شارژ فوق‌سریع ۲۴۰ واتی ریلمی جی‌تی نئو ۵ نیز به اشتراک گذاشته شد که خبر از عملکرد تحسین‌برانگیز آن می‌دهد. در این راستا، ریلمی ادعا کرده است که کاربران قادر خواهند بود تنها با ۳۰ ثانیه شارژ ریلمی‌ جی‌تی نئو ۵ به یک ساعت تماشای محتوای ویدئویی بپردازند. به علاوه، ریلمی تایید کرده است که چرخه شارژ باتری پرچمدار خود در حدود ۱۶۰۰ است که دوبرابر استاندارد صنعت گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود. به بیان ساده‌تر، شارژ ایمن باتری ریلمی جی‌تی نئو ۵ تا چهار سال تضمین شده است. 

image

در نهایت باید اشاره کرد که ریلمی جی‌تی نئو ۵ به عنوان اولین گوشی جهان با شارژ ۲۴۰ واتی در تاریخ ۹ فوریه مصادف با ۲۰ بهمن معرفی خواهد شد. براساس آنچه گزارش‌های قبلی اذعان داشته‌اند، ریلمی جی‌تی نئو ۵ از نسخه ضعیف تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک بهره خواهد برد که با حافظه رم تا ۱۶ گیگابایت LPDDR5 و حافظه داخلی تا یک ترابایت UFS 3.1 همراه خواهد بود. پنل جلویی این پرچمدار نیز میزبان نمایشگر اولد ۶٫۷۴ اینچی با رزلوشن تصویر 1.5K و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی خواهد بود. ناچ حفره این نمایشگر نیز در خود دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را در خود جای داده است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)