خانهاخبار
تصاویر فاش شده از موتو واچ 200 دو طراحی متفاوت آن را نشان می‌دهند

تصاویر فاش شده از موتو واچ 200 دو طراحی متفاوت آن را نشان می‌دهند

ساعت جدید موتورولا از قاب آلومینیومی و بلوتوث LE بهره خواهد برد.
۱۴۰۱/۸/۱۰

موتورولا سال گذشته ساعت هوشمند خود را به نام موتو واچ 100 را معرفی و روانه بازار کرد و حالا به نظر می‌رسد این برند در حال توسعه و ساخت نسل جدید این ساعت موسوم به موتو واچ 200 است. اوایل ماه جاری میلادی بود که موتو واچ 200 در لیست پایگاه اطلاعاتی گواهی FCC قرار گرفت و طراحی آن مشخص شد. همانطور که در تصاویر گواهی FCC موتو واچ 200 مشخص است، این ساعت هوشمند برخلاف نسل قبلی خود که با نمایشگر دایره‌ای روانه بازار شد بود از نمایشگر مستطیلی‌شکل برخوردار خواهد بود.

image

تصاویر قرار گرفته در گواهی FCC

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، افشاگری برجسته به نام SnoopyTech تصاویر تبلیغاتی جدیدی را از موتو واچ 200 را به اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهد این ساعت از طراحی دایره‌ای شکل بهره می‌برد. طبق این تصاویر، نسخه‌ دایره‌ای شکل موتو واچ 200 از سنسور ضربان قلب، بندهای قابل تعویض و شارژ بی‌‌سیم بهره می‌برد. به علاوه، تصویر موتو واچ 200 به خوبی نشان می‌دهد که این ساعت به یک شارژ باسیم متصل است که به نظر شارژر Type-C نیست.

شایان ذکر است که علی‌رغم اختلاف طراحی بین تصاویر گواهی FCC و تصاویر تبلیغاتی، احتمال دارد موتورولا قصد دارد موتو واچ 200 را در دو طراحی متفاوت دایره‌ای و مستطیلی‌شکل عرضه کند. این روش عرضه محصول چندان نیز عجیب نیست چرا که قبلا  دیگر برندهای برجسته حوزه ساعت‌های هوشمند مانند امیزفیت و وان پلاس نیز استراتژی مشابه‌ای را پیاده‌سازی کرده بودند.

image

تصاویر تبلیغاتی جدید موتو واچ 200

در نهایت باید اشاره کرد طبق اطلاعاتی که قبلا توسط گواهی FCC منتشر شده است، موتو واچ 200 با کیس آلومینیومی عرضه خواهد شد. به علاوه، این ساعت از قابلیت‌های GPS، بلوتوث LE و ویژگی ضدآب در عمق 50 متری پشتیبانی می‌کند. همچنین در گواهی FCC موتو واچ 200 معلوم شد که ساعت جدید موتورولا برای بازار آمریکای شمالی نیز عرضه خواهد شد. با توجه به منتشر شدن زودهنگام تصاویر تبلیغاتی موتو واچ 200، به نظر می‌رسد معرفی و رونمایی این ساعت هوشمند در آینده‌ای نزدیک اتفاق خواهد افتاد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)