خانهاخبار
اوپو از گوشی مقرون به صرفه A17 رونمایی کرد

اوپو از گوشی مقرون به صرفه A17 رونمایی کرد

شرکت اوپو به تازگی گوشی جدیدی را به نام A17 معرفی کرده که دارای چیپست هیلیو G35 بوده و قیمت ۱۳۰ دلاری دارد.
۱۴۰۱/۷/۴

در روز‌های گذشته، شاهد فاش شدن عکس‌هایی از گوشی اوپو A17 بودیم و اکنون نیز این محصول مقرون به صرفه، به طور رسمی معرفی شده است. این گوشی دارای چیپست مدیاتک، باتری با ظرفیت بالا و دوربین‌های دوگانه بوده و یکی از بخش‌های جذاب آن، قسمت پشتی گوشی است که حالتی مانند چرم مصنوعی دارد.

image

 

اوپو A17 دارای نمایشگری ۶.۵۶ اینچی از نوع LCD با رزولوشن اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی است. یک ناچ قطره‌ای در بالای نمایشگر به چشم خورده که دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی این گوشی را درون خود جا داده است؛ این دوربین دارای گشودگی f/2.2 بوده و فوکوس آن ثابت است. در پشت گوشی، شاهد دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی f/1.8 هستیم که توسط یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌شود.

این گوشی همانند مدل‌های A16، A16s و A16K، از چیپست مدیاتک هیلیو G35 استفاده می‌کند. حافظه رم اوپو A17 معادل ۴ گیگابایت و حافظه داخلی آن نیز ۶۴ گیگابایتی است. این گوشی دارای درگاه سیم کارت دوگانه بوده و از کارت‌های حافظه microSD با حافظه حداکثر ۱ ترابایتی نیز پشتیبانی می‌کند.

 

اوپو A17 از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری استفاده کرده و در یک تصمیم عجیب از سوی این شرکت، درگاه شارژ آن از نوع microUSB است. از جمله دیگر مشخصات این محصول می‌توان به سنسور اثر انگشت قرار گرفته زیر دکمه پاور و سیستم عامل اندروید 12 با رابط کاربری ColorOS 12.1 اشاره کرد.

این گوشی در رنگ‌های مشکی و آبی به بازار آمده که هر دوی آنها، دارای طرح مانند چرم در پشت خود هستند. این گوشی در کشور مالزی با قیمت ۵۹۹ رینگیت (حدود ۱۳۰ دلار) به فروش رسیده و به زودی روانه بازار سنگاپور نیز خواهد شد.

 

درباره گوشی مقرون به صرفه جدید اوپو چه می‌اندیشید؟ آیا استفاده از درگاه microUSB در سال ۲۰۲۲، حرکت عاقلانه‌ای به نظر می‌رسد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)