خانهاخبار
اپل به طور رسمی تاریخ عرضه iOS 16 و watchOS 9 را اعلام کرد

اپل به طور رسمی تاریخ عرضه iOS 16 و watchOS 9 را اعلام کرد

اپل در حالی در رویداد دیشب پس از معرفی محصولات جدیدش تاریخ عرضه iOS و watchOS جدید را اعلام کرد که همانطور که انتظار می‌رفت از iPadOS 16 فعلا خبری نیست و با تاخیر احتمالا اواخر مهر عرضه خواهد شد.
۱۴۰۱/۶/۱۸

در کنار معرفی آیفون‌ها، اپل واچ‌ها و ایرپادز پرو جدید، اپل دیشب تاریخ عرضه رسمی بروزرسانی نرم افزاری بزرگش برای سیستم عامل‌های iOS و watchOS را اعلام کرد و همانطور که شایعات نشان می‌دادند و خود اپل هم اخیرا به نوعی تایید کرده بود، iPadOS جدید همزمان با iOS جدید عرضه نخواهد شد و این اولین سالی است که این اتفاق می‌افتد.

طبق اعلام اپل iOS 16 و watchOS 9 در روز دوشنبه ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور) به طور عمومی عرضه می‌شود و دستگاه‌های واجد شرایط می‌توانند آن را دانلود و نصب کنند. iOS 16 امسال برای آیفون ۸ به بالا و watchOS 9 برای اپل واچ سری ۴ و جدیدتر در دسترس خواهند بود. لازم به ذکر است که برای بروزرسانی اپل واچ خود به watchOS 9 لازم است که حتما آیفون شما به iOS 16 آپدیت شده باشد، در غیر این صوت شما قادر به بروزرسانی اپل واچ خود نخواهید بود.

image

 

iOS 16 و watchOS 9 هردو در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان اپل در ماه ژوئن (خرداد) در کنار iPadOS 16 رونمایی شدند. با این حال نسخه تبلت نرم افزار اپل در تاریخ ذکر شده، یعنی دوشنبه ۲۱ شهریور عرضه نخواهد شد؛ گفته شده دلیل این تاخیر توسعه ویژگی استیج منیجر در این سیستم عامل است که ظاهرا زمان بیشتری را می‌طلبد.

image

 

به نظر می‌رسد که iPadOS 16 احتمالا در ماه اکتبر (مهر)، همراه با iOS 16.1 و به طور مستقیم با نسخه 16.1 عرضه شود که این هم در نوع خود منحصر به فرد و اولین باری است که رخ می‌دهد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)