شرایط استرداد مبلغ پرداختی شارژ اینترنتی
در این مطلب، شرایط استرداد مبلغ پرداختی شارژ اینترنتی اپراتورهای متفاوت را با شما در میان خواهیم گذاشت.
سیمکارتهای اعتباری به دلیل قیمت مناسبتر و امکان مدیریت بهتر هزینهها، از محبوبیت فراوانی در بین کاربران برخوردارند. در سالهای اخیر و با گسترش دسترسی به اینترنت، اکثر کاربران خرید شارژ برای خطوط اعتباری خود را به صورت آنلاین انجام میدهند و همانند اکثر تراکنشهای اینترنتی، بروز برخی مشکلات در حین پرداخت اجتناب ناپذیر است.
در ادامه این مطلب، نگاهی به شرایط استرداد مبلغ شارژ اینترنتی اپراتورهای متفاوت خواهیم انداخت؛ با ما همراه باشید.
شرایط استرداد مبلغ پرداختی شارژ همراه اول
با استناد به گفتههای معاون بازاریابی و امور مشترکان شرکت ارتباطات سیار، در صورت بروز هرگونه مشکل فنی در پروسه پرداخت، مبلغ کسر شده از حساب مشترک ظرف ۲۴ ساعت به حساب وی عودت داده میشود. در صورتی که مبلغ از حساب شما کسر شده است اما شاهد افزایش اعتبار خود نیستید؛ بین ۲۴ تا ۷۲ ساعت صبر کنید و سپس از طریق روشهای زیر، وضعیت استرداد وجه را پیگیری کنید:
- با مرکز پشتیبانی شبانهروزی همراه اول به شماره ۹۹۹۰ تماس بگیرید.
- از طریق اپلیکیشن همراه من به بخش "پشتیبانی" مراجعه کنید.
- به وبسایت همراه اول مراجعه کرده و از طریق بخش "تماس با ما" با پشتیبانی همراه اول ارتباط برقرار کنید.
- با بخش پشتیبانی سیستم پرداختی استفاده شده تماس حاصل کنید.
شرایط استرداد مبلغ پرداختی شارژ ایرانسل
طبق اعلام شرکت ایرانسل، در صورت بروز مشکل در فرآیند شارژ و عدم دریافت اعتبار، مبلغ پرداخت شده به طور خودکار به حساب بانکی شما عودت داده خواهد شد. این بازگشت وجه حداکثر تا ۷۲ ساعت زمان میبرد. در صورتی که پس از ۷۲ ساعت مبلغ به حسابتان واریز نشد، میتوانید اقدامات زیر را انجام دهید:
- با مرکز پشتیبانی ایرانسل به شماره ۷۰۰ (با خطوط ایرانسل) و ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ (سایر خطوط) تماس بگیرید.
- از طریق اپلیکیشن ایرانسل من به بخش "پشتیبانی" مراجعه کنید.
- به وبسایت ایرانسل مراجعه کرده و از طریق بخش "تماس با ما" با پشتیبانی ایرانسل ارتباط برقرار کنید.
- با بخش پشتیبانی سیستم پرداختی استفاده شده تماس حاصل کنید.
شرایط استرداد مبلغ پرداختی شارژ رایتل
به گفته شرکت رایتل، در صورت بروز مشکل در فرآیند شارژ و عدم دریافت اعتبار، مبلغ پرداخت شده به طور خودکار به حساب بانکی شما عودت داده خواهد شد. این بازگشت وجه حداکثر تا ۷۲ ساعت زمان میبرد.در صورتی که پس از ۷۲ ساعت مبلغ به حسابتان واریز نشد، میتوانید اقدامات زیر را انجام دهید:
- با مرکز پشتیبانی رایتل به شماره ۲۰۰۰ تماس بگیرید.
- از طریق اپلیکیشن رایتل من به بخش "پشتیبانی" مراجعه کنید.
- به وبسایت رایتل مراجعه کرده و از طریق بخش "تماس با ما" با پشتیبانی رایتل ارتباط برقرار کنید.
- با بخش پشتیبانی سیستم پرداختی استفاده شده تماس حاصل کنید.
داغترینها
اخبار مشابه
دیدگاهها (29 نظر)
مهردادکریمی
بندهاینترنتاشتباهیخریدهکهحجمان۲۱۰گیگاستومبلغ۷۹۳۰۰۰هزارتومان
خواهشمندمبرایاستردادبستهاینترنتوعودتمبلغمنراذاهنماییکنیدبندهکارگرساختمانیوتوانمالیضعیفیهستم
اگرکمکمنماییددعایخیرخودوخانوادهامراعمریبدرقهراهخودوخانوادهخودکرده
وثوابجزیلینصیبخودکردهاید.
باتشکر فراوان از کسانی که برای مددکارئدیگرانمشغولکارند.منتظر
پاسخ شادی افرینتانهستمبندهخدا
مهرداد
جعفر
نسرین
عصبانی
علیرضا دادخواه