خانهاخبار
ویوو V30e معرفی شد؛ نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و تراشه کوالکام

ویوو V30e معرفی شد؛ نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و تراشه کوالکام

ویوو امروز از عضو جدید خانواده ویوو V30 رونمایی کرده که به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز است.

۱۴۰۳/۲/۱۳

ویوو به تازگی از عضو جدید سری ویوو V30 رونمایی کرده که ویوو V30e نام دارد و محصولی میان‌رده با قیمت مقرون به صرفه محسوب می‌شود. این گوشی در حال حاضر برای بازار هند معرفی شده و عرضه آن از تاریخ ۹ مه سال جاری میلادی (۲۰ اردیبهشت) آغاز می‌شود.

طبق اعلام رسمی، ویوو V30e به تراشه اسنپدراگون ۶ نسل یک مجهز است که با حافظه رم ۸ گیگابایتی و دو مدل حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. این گوشی همچنین با اندروید ۱۴ مبتنی بر Funtouch OS 14 روانه بازار می‌شود. 

طراحی ویوو v30e

ویوو تایید کرده که مدل جدید سری V30 تا سه بروزرسانی اصلی سیستم عامل و تا چهار سال بروزرسانی‌های امنیتی را دریافت خواهد کرد. 

پنل جلویی ویوو V30e میزبان نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی امولد با لبه‌های خمیده است که از رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر در خود سنسور اثرانگشت را جای داده و قادر است که به روشنایی ۱۳۰۰ نیتی دست پیدا کند. به علاوه، در ناچ حفره نمایشگر گوشی ویوو دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار جای گرفته است.

سیستم دوربین ویوو v30e

در پنل پشتی ویوو V30e ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل را مشاهده می‌کنیم که در آن فلاش LED به نام Smart Aura Light قرار گرفته است. ماژول دستگاه همچنین میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی است. هر دو دوربین اصلی و سلفی ویوو V30e می‌توانند به فیلمبرداری 4K بپردازند.

انرژی موردنیاز ویوو V30e توسط باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۴۴ واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات فنی این گوشی می‌توان گواهی ضدآب و گردوغبار IP64، درگاه USB-C و شبکه 5G را نام برد.

باتری ویوو V30e

در نهایت باید اشاره کرد که ویوو V30e در دو رنگ قرمز و آبی عرضه خواهد شد. دو کانفیگ رم ۸ / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۸ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی این گوشی به ترتیب با قیمت ۲۷٬۹۹۹ روپیه (۳۳۵ دلار) و ۲۹٬۹۹۹ روپیه (۳۶۰ دلار) به فروش می‌رسند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)