خانهاخبار
Honor 8X هوآوی در دو نسخه عرضه خواهد شد

Honor 8X هوآوی در دو نسخه عرضه خواهد شد

آن‌طور که پیداست، برند آنر درنظر دارد تا میان‌رده جدیدش یعنی Honor 8X را در دو نسخه 7.1 اینچی و 6.5 اینچی عرضه نماید.
۱۳۹۷/۶/۱

هوآوی با عرضه محصولات مختلف از سری نوآ، Y و ... تلاش نموده است تا نظر افرادی را به خود جلب کند که به دنبال یک گوشی مقرون‌به‌صرفه هستند؛ در همین حال، برند آنر با ارائه میان‌رده‌های مختلف تلاش دارد تا میزان فروش محصولات دیگر سازندگان را کاهش دهد. مدت کوتاهی پس از اینکه اعلام شد Honor 8X از سوی برند آنر در حال توسعه است، تصویر دیگری از این گوشی منتشر شده که نشان می‌دهد میان‌رده جدید برند آنر هوآوی در دو مدل راهی بازار خواهد شد.

با فرض اینکه تصویر به‌دست آمده صحت داشته باشد، گوشی Honor 8X نسبت به نسل قبل یعنی Honor 7X بزرگ‌تر به‌نظر می‌رسد و البته از گوشی Honor Note 10 کوچک‌تر خواهد بود. برای مقایسه، آنر 7 ایکس از یک صفحه‌نمایش 5.93 اینچی استفاده می‌کند و آنر نوت 10 به نمایشگر 6.95 اینچی مجهز شده است. با مقایسه اطلاعات منتشر شده با آنچه که پیش‌تر پیرامون این مدل شنیده‌ایم، عرضه Honor 8X در دو مدل امکان‌پذیر خواهد بود؛ اسناد TENAA نشان می‌دهد که گوشی جدید برند آنر به نمایشگر 7.12 اینچی مجهز خواهد بود و تصویر دیگری که از پنل جلوی این گوشی به‌دست آمده است، به صفحه‌نمایش 6.5 اینچی برای آن اشاره دارد.

image

با توجه به اطلاعاتی که از TENAA به‌دست آمده است، گوشی Honor 8X به دوربین دوگانه 16 و 2 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود؛ همچنین از یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بهره می‌گیرد. حسگر اثرانگشت در میان‌رده جدید هوآوی در قاب پشتی تعبیه شده است و یک باتری 4900 میلی‌آمپر ساعت، انتظارات را از گوشی Honor 8X افزایش می‌دهد. با توجه به اطلاعاتی که در اختیار داریم، این مدل سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.1 گوگل را اجرا خواهد کرد. ضمن اینکه به‌نظر می‌رسد جانشین Honor 7X به چهار گیگابایت رم مجهز خواهد بود و با 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود؛ ظاهرا می‌توانید فضای ذخیره‌سازی را با استفاده از کارت حافظه تا سقف 256 گیگابایت افزایش دهید.

لازم به‌ذکر است که برند آنر تاکنون نزدیک به 40 میلیون واحد گوشی از سری Honor X عرضه کرده است و به‌نظر می‌رسد پس از معرفی Honor 4X، محصولات این خانواده نزدیک به 10 میلیون واحد در هر سال فروش داشته‌اند که رقم خیره‌کننده‌ای است. البته برند آنر امیدوار است که گوشی Honor 8X فروش بالاتری را نسبت به مدل‌های قبلی تجربه نماید. همین موضوع باعث شده است تا شرکت چینی، میان‌رده جدید خود را به تراشه قدرت‌مند مجهز نماید و آن‌را با فناوری GPU Turbo ارائه دهد که عملکرد واحد پردازش گرافیکی را بهبود خواهد داد. قابلیت دیگری تحت‌ عنوان Elvator Mode برای این گوشی درنظر گرفته شده است که توسعه آن نزدیک به 30 سال زمان برده؛ این ویژگی به گوشی Honor 8X اجازه می‌دهد تا در هنگامی‌که از آسانسور خارج به آن وارد شوید، به سرعت بین شبکه‌های مخابراتی سوئیچ نماید. با توجه به این قابلیت‌ها، بعید نیست گوشی Honor 8X با قیمتی بالاتر از 2000 یوآن (معادل با 292 دلار) عرضه شود.

شرکت چینی هنوز هیچ واکنشی نسبت به شایعات پیرامون احتمال عرضه Honor 8X در دو مدل نشان نداده است. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Fatemeh z

۱۳۹۷/۶/۳
چه تاریخی توی ایران قابل خریدن میشه؟

ارشام

۱۳۹۷/۶/۱
درود بر انر