خانهاخبار
دلینو؛ تجربه سفارش سریع غذا

دلینو؛ تجربه سفارش سریع غذا

افرادی که وقت کافی برای پختن غذا ندارد ترجیح می‌دهند غذاهای خود را از رستوران‌ها سفارش دهند. دلینو این امکان را در اختیار کاربران ایرانی می‌‌گذارد تا غذای خود را با بهترین کیفیت و کوتاه‌ترین زمان به صورت اینترنتی سفارش دهند.
۱۳۹۶/۹/۲۱
image

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که خرید اینترنتی انجام می دهید و به نسل مشتریان آنلاین پیوسته اید، شاید نام دلینو را شنیده باشید. دلینو یکی از سیستم های سفارش آنلاین غذا است که قصد دارد تجربه متفاوت و بهتری را از سفارش اینترنتی به کاربران خود انتقال بدهد.

حالا که اینترنت اغلب کارهای ما را آسان‌ کرده است، سفارش اینترنتی غذا از آن راه حل های مناسبی است که باعث می شود ما در زمان و هزینه های خود صرفه جویی کنیم. در سال‌های اخیر اکثر مردم؛ خصوصا شاغلان و افراد پرمشغله، از جمله زوج های جوان، تمایل بیشتری برای سفارش غذا به صورت آنلاین داشته اند. دلیل این تمایل می تواند تنوع بیشتر، صرف زمان کمتر و هزینه نسبتا مناسب سفارش غذا آنلاین باشد.

دسترسی راحت به تعداد زیادی از رستوران‌ها، مقایسه قیمت غذاها، ثبت سفارش و پرداخت آسان، از جمله مزایای سرویس‌های سفارش آنلاین غذا است که احتمالا با آنها آشنایی دارید. دلینو علاوه بر داشتن این مزایا یک روش نوآورانه در ثبت و سفارش غذا خلق کرده است. بر خلاف دیگر سایت های سفارش آنلاین غذا  که از طریق اپراتورهایشان واسطه‌ای میان مشتری و رستوران هستند، دلینو سفارش شما را مستقیما و به صورت کاملا آنلاین در رستوران ثبت و پرینت می کند تا به این ترتیب ثبت سفارش با بالاترین سرعت و کمترین تاخیر صورت بگیرد.

برای ایجاد تجربه کاربری بهتر، اپلیکیشن iOS و اندروید دلینو بسیار ساده طراحی شده. این اپ سریع‌ترین و ساده‌ترین اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا است. علاوه بر این دلینو تخفیف‌های ویژه‌ای برای مشتریان خود دارد تا این شانس را داشته باشند که غذای مورد علاقه خود را از بهترین رستوران‌ها با قیمت مناسب سفارش دهند.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)