خانهاخبار
پروتوتایپ سوبارو BRZ STI رویت شد

پروتوتایپ سوبارو BRZ STI رویت شد

نمونه آزمایشی سوبارو BRZ STI در خیابان‌های میشیگان آمریکا مشاهده شد. طرفداران این خودرو مدت‌هاست که منتظرمعرفی این نسخه از سوبارو BRZ هستند. سوبارو BRZ، برادر دوقلوی تویوتا GT 86 است.
۱۳۹۶/۳/۵

عکاسان توانستند پس از مدت‌ها تصاویری از نمونه آزمایشی سوبارو BRZ STI در خیابان‌های میشیگان ایالات متحده شکار کنند که خبر خوبی برای طرفداران آن محسوب می‌شود.

اگر این تصاویر صحت داشته باشند، بدین معنی است که ژاپنی‌های پس از 2 سال تبلیغ و قول دادن، تصمیم به ساخت نسخه STI از سوبارو BRZ گرفته‌اند. این پروتوتایپ، اکنون یک باله بسیار بزرگ، چرخ‌های جدید و کیت بدنه با ظاهری خشن دارد. جلوی بدنه تا حدودی استتار شده است اما ظاهرا جلو پنجره آن کمی تغییر کرده است اما عقب خودرو به جز اسپویلر، تفاوت چندانی با نسخه معمولی ندارد.

image

بر اساس شایعات قبلی، STI در بخش قوای فنی رشد چشمگیری نسبت به نسخه معمولی نخواهد داشت و قدرت موتور با کمی افزایش، به 230 اسب بخار خواهد رسید. اصلی‌ترین تغییرات در این محصول، در بخش‌های سیستم تعلیق، ترمز و آیرودینامیک بدنه است.

image

هیچ اطلاعی از زمان معرفی و عرضه سوبارو BRZ STI در دست نیست. کمپانی سوبارو در سال 2015 تنها اعلام کرده بود که این خودرو «چند سال دیگر» معرفی خواهد شد.

image

نسخه فعلی سوبارو BRZ اکنون با موتور 2.0 لیتری 205 اسب بخاری و قیمت 25459 دلار قابل خریداری است و نسخه محدود آن، 27645 دلار قیمت دارد. انتظار می‌رود که نسخه STI در صورت تولید و عرضه به بازار، قیمت 35 هزار دلاری داشته باشد.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Teddy

۱۳۹۶/۳/۵
Dooste aziz man Subaru USA kar mikonam, in khabar sehat nadare. BRZ STI hanuz vojoode khareji nadare, hadeaghal ta 2 sal motmaen bashid nemiad.

soroosh

۱۳۹۶/۳/۵
پروتوتایپ یاprototypeاسم بازیه که