خانهاخبار
iPhone 7 باتری حجیم‌تری نسبت به آیفون 6اس دارد

iPhone 7 باتری حجیم‌تری نسبت به آیفون 6اس دارد

هر روزی که به شهریور ماه نزدیک‌تر می‌شویم، شایعات پیرامون آیفون بعدی اپل بیشتر و بیشتر شنیده می‌شود. از عکس‌ها و شنیده‌ها گرفته تا احتمالا فیلم‌های مختلف از آیفون بعدی که در روزهای پیش رو خواهیم دید.
۱۳۹۵/۴/۲۴

پرچمدار بعدی اپل در گوشی‌ها یعنی آیفون ۷ احتمالا با یک باتری بزرگتر نسبت به آیفون ۶اس همراه خواهدبود و در نتیجه باید انتظار عمر باتری بهتری از آیفون ۷ داشته باشیم. این خبر را یکی از لودهندگان معروف، OnLeaks، در توییتر خود منتشر کرده و طبق آن، آیفون ۷ با باتری ۱۹۶۰ میلی‌آمپری عرضه خواهدشد. با توجه به حجم باتری ۱۷۱۵ میلی‌آمپری آیفون ۶اس، شاهد حجیم‌تر شدن ۱۴ درصدی باتری در نسخه ۴.۷ اینچی آیفون خواهیم بود. 

البته گویا خود OnLeaks هم به صورت صد درصدی از این خبر اطمینان ندارد و حتی احتمال اینکه این خبر اشتباه باشد وجود دارد. اما در هرصورت درست بودن آن هم دور از انتظار نیست.

image

عمر باتری بیشتر، عموما بیشترین خواسته کاربران از آیفون بعدی است. در آيفون ۷ نیز با توجه به تغییرات ظاهری اندک، افزایش عمر باتری می‌تواند یک فاکتور مهم برای فروش این محصول باشد. در کنار حجیم‌تر کردن باتری، اپل احتمالا می‌تواند با بهینه‌تر کردن iOS 10 و همینطور استفاده از پردازنده کم مصرف‌تر A10 در آیفون ۷، عمر باتری را بیشتر از ۱۴ درصد افزایش دهد. 

قبل‌تر نیز یک عکس از باتری متعلق به آیفون ۷ لو رفته بود که نشان می‌داد این باتری ظرفیتی برابر ۷/۰۴ وات ساعت دارد. این میزان بیشتر از باتری ۶/۶۱ وات ساعتی به کار رفته در آیفون ۶اس است. همچنین از باتری آیفون ۶ که ۷/۰۱ وات ساعت بود نیز کمی بیشتر است. حتما به یاد دارید که اپل مجبور شد برای اضافه شدن قطعات سخت‌افزاری جدید، ظرفیت باتری را در آیفون ۶اس نسبت به نسل قبلی‌اش کاهش دهد؛ حال به نظر می‌رسد دوباره شاهد افزایش حجم باتری در آیفون‌ها خواهیم بود. 

image

هنوز هیچ اطلاعاتی درباره ظرفیت باتری آیفون بزرگتر اپل، یعنی نسخه ۵.۵ اینچی آیفون ۷ منتشر نشده است. اما با توجه به اطلاعاتی که درباره باتری آیفون ۷ منتشر شده، انتظار داریم آیفون ۷ پلاس نیز باتری حجیم تر نسبت به ۶ پلاس(۲۹۱۵ میلی‌آمپر) و ۶اس پلاس(۲۷۵۰ میلی‌آمپر) داشته باشد.

بدون شک اطلاعات بیشتر راجع به باتری آیفون‌ها در روزهای پیش‌رو منتشر خواهد شد. از دیگر مشخصات آیفون ۷ و ۷پلاس می‌توان به حذف جک ۳.۵ میلیمتری هدفون، تغییر در طراحی آنتن‌ها، ضد آب شدن دستگاه، دکمه هوم تماما لمسی و همینطور تکنولوژی‌های جدیدتر در زمینه دوربین اشاره کرد. آنطور که انتظار می‌رود، آیفون ۷ سنسور دوربین بزرگتر خواهد داشت و آیفون ۷ پلاس نیز از دوربین دوگانه در قسمت پشتی بهره خواهد برد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

Mohsen

۱۳۹۵/۷/۱۶
خوب دگه تستش کردن باتریشو شکست خورد از همه بدتر بود آیفون 7 در باتری شکست خورد

Alizarei

۱۳۹۵/۴/۲۷
دمت گرم واقعا خوشم اومد حرف دل خیلیا رو زدی بعدشم اپل فقد داره پول برندشو میگیره حتی برند های نا معتبر انرویدی کارایی بیشتری نسبت به ایفون داره جالب اینجاست تموم محدودیتاشونو به پای امنیتش میزارن گذشت اون زمانی که اپل غول بود واقعا گذشت

خشایار

۱۳۹۵/۴/۲۵
انشاله که تا سال های آتی ، باتری های آیفون از مرز 2000 میلی آمپر عبور کنن ،
البته اپل عمدا یه صفحه نمایش اچ دی (مورد استفاده در میانرده های اندرویدی) رو برای ماست مالی و جبران ظرفیت کم باتری کنار میذاره (پیکسل های کمتر=عمر باتری بیشتر) ولی با این حال از تجربه 2 آیفونی که داشتم بگم که اپل همیشه یه پاش سر باتری میلنگه ...
اگه میخواید مدل های پلاس رو نام ببرید باید بگم که فلسفه این کپی کاری ها کاملا جداست :)
اونایی که با اندروید زندگی میکنن ( نه اینکه صرفا تنها استفادشون از تلگرام ، اینستاگرام و کلش و اینجور چیزا باشه ) ،
میفهمن دنیای اپن سورس اندروید یعنی چی ، قدرت ارتباط و مدیریت یعنی چی ، انعطاف پذیری یعنی چی ...
حتی این که بشه آدم به فایل های خودش دسترسی داشته باشه یه دنیاییه :)))

مهمان

۱۳۹۵/۴/۲۴
آخرِ نوآوری اپل. یعنی اینقدر هوادارهاشو زجر میده و عقب نگهشون میداره، که این چیزا واسشون آرزو بشه و به محض ارائه، بعنوان نوآوری و عاملی برای فروش بیشتر ، بتونه ازش استفاده کنن. همه هم خوشحال و سرمست. حالشو ببرن اپلی ها...